Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Diana Danielle & Ibu..

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






21 February 2008

Diana Danielle & Ibu..



totaly different kan??
dah paknya mat saleh, jadi cenggitulah rupanya... ! aku rasa anak ning nanti comey cam diana nih!

--------------------------------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatkan informasi/gosip/isu semasa terbaru anda boleh melanggan secara percuma

Klik disini untuk melanggan

Chat PANAS!

9 comments:

Anonymous said...

Woiiii laser sungguh mulut ko tu Fuiyoh. Ko tak yakin ke jodoh dlm tangan tuhan. Dah kebetulan si Ning tu kawin ngan Mat Salih... yg ko pi kutuk tak tentu pasal.... apahal. Mengucaplah banyak2 budak oiii.... dosa besar tau!!!

Anonymous said...

aku xjumpe pun ayat fuiyoh yang kutuk ning..marah xtentu pasal apehal?

Anonymous said...

mmg pon...emo lebey je mamat ni...ko kalo xpuas ati g serambus! xpyh viwe page ni!!

aiysyah said...

tahu takpe.read thoroughly before posting any comment mister.

aku pun rasa anak ning lawa nanti.

anak kacuk semuanya memang lawa hape?

Anonymous said...

Korang yg kat atas ni bodoh. Si fuiyoh dah amend entry dia yang asal. Dia kata nasib baik Ning kawin mat saleh, kalau tidak anak dia hitam cam Ning. Fuiyoh pon tak gentlemen.....

Anonymous said...

Yup, agreed with him/her. This is not the first time fuiyoh did this. He's not being a responsible blogger. Just plain idiot. Edited his original post just to cover up his "racist" remark. Bloody racist, never learn your mistake.

Anonymous said...

nape xde org komen muke girl tu mcm dato' siti....???

Anonymous said...

mcm siti?lawa diana lg la..

Anonymous said...

Aku dapat berita, si fuiyoh ni sebenarnya Pondan... betul ker??? Awwwwww, Nyah!!!