Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Hari Sukan Sekolah

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






15 February 2008

Hari Sukan Sekolah

Semalam hari sukan sekolah yang pertama kali dan buat terakhir kali aku pergi ke sukan sekolah kerana dari form1 sampai form4 aku tak pernah pergi hari sukan sekolah!Kali ini aku nak pergi nak tengok macam mana keadaan hari sukan sekolah di Stadium MPPJ.

Pukul 6.14 aku dikejutkan oleh mak aku,1minit lebih cepat daripada alarm handphone aku.Bangun terus gosok gigi,mandi,lap badan bla bla bla.Pukul 6.50 pagi aku gerak dari rumah aku ,naik kereta jiran kawan aku.Huh mula2 kami sesat lepas tapi sekejap sahaja,akhirnya sampai juga aku.Masuk dalam stadium hari masih gelap

Pagi yang gelap
kini sudah terang

Duduk kat tempat yang disediakan,tunggu kawad2 bersedia.Masa yang ditunggu tunggu sudah tiba.
Pengawas Sekolah

RUMAH KUNING,RUMAH SUKANKU
rumah unggu
rumah merah
Rumah biru
rumah hijau





Lepas habis perbarisan,kami disuruh pergi ke tempat duduk sebelah sana.Aku pun dengan kawan2 aku pergi kat sana.Lepak dengan kawan aku main guitar,ambik gambar,menyanyi,tengok orang lari,jalan2,minum,makan



OH LARI LARI LARI.HEHE
bosan

Pukul 1.40 acara terakhir sudah bermula,aku disuruh duduk di rumput hijau bersama teman temanku yang lain.

PEMENANG PEMENANG
KAWAD-RUMAH MERAH
Unit berunifom-PKBM
DUDUK DI RUMPUT TUNGGU KEPUTUSAN

Aku balik tumpang bas kadet polis nasib baik ada kawan aku.Kalau tak balik jalan kaki aku.Kena bayar rm3 aku tak kesah pun.Aku harap tahun depan aku dapat pergi lagi hari sukan sekolah.Nak tengok junior2 aku.ehhe

Oh ya dah nak lupa aku semalam hari kekasih(Happy valentine's day).Sambutlah dengan cara yang baik =] oh aku dapat kawan baru ..SHAHIRA kau sangat comel =]
http://images.outinamerica.com/postcards/kidart.jpg


--------------------------------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatkan informasi/gosip/isu semasa terbaru anda boleh melanggan secara percuma

Klik disini untuk melanggan

No comments: