Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: HOT FM BIG JAM 2008

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






22 February 2008

HOT FM BIG JAM 2008

Aku tau event ni dari kawan aku,aku tak pernah nak dengar HOTFM sebab aku benci radio hot fm dengan DJ yang mengada2 dan gedik.Lagu asik2 lagu indonesia sahaja,mana lagu kita?Aku dengar fly fm,walaupun 80% lagu dalam radio fly fm ,tapi ada jugak lagu local band yang memang patut kita support.Berbalik kepada hot fm big jam aku mungkin akan pergi ke sana .

Kalau jumpa aku tegur lah!

2008-02-08_155510.jpg

barisan artis:UNGU,ADIBAH NOOR,HUJAN,NURUL,RAMLAH RAM,MEET UNCLE HUSSAIN,SOFAZ,JINBARA,DAYANG NURFAIZAH,ELYANA,AKU,JAC,LIZA HANIM,FLOP POPPY,ADAM,NEW BOYZ,FIQ,IMRAN AJMAIN,NITRUS,MISHA OMAR,ALIF AZIZ,MILA,KRISTAL DAN PENYAMPAI2 HOT FM



HOTFM BIG JAMM 2008 (Dataran PJ Amcorp Mall -show start 4pm)

JOM TURUN RAMAI-RAMAI BANYAK BAND PERFORM ARI TU,

DI ANTARA CERITA DISEBALIKNYA

sebelum HUJAN berhenti AKU sempat MEET UNCLE HUSSIEN,tiba-tiba ternampak seekor mahkluk JINBARA tengah memfire FLOPPOPY dengan aura NITRUS nya, naik UNGGU muka dia, kejadian tidak diduga itu berlaku SOFAZ,kelihatan berterbangan KRISTAL diangkasa menandakan raksaksa NEW BOYZ telah tewas dan terlantar di Padang kat Dataran PJ depan Amcorp Mall tu, kalau
tak silap time tu pukul 4 petang la. so kalau korang nak tengok flash back dia korang turun la kat tempat tuh ari sabtu nih 23/2/2008 , hehehe
--------------------------------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatkan informasi/gosip/isu semasa terbaru anda boleh melanggan secara percuma

Klik disini untuk melanggan

Chat PANAS!

No comments: