Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Milo Ayah,Milo Mak

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






24 October 2008

Milo Ayah,Milo Mak

Mesti kamu semua tak faham tengan tajuk entri diatas 'milo ayah,milo mak'

Milo ayah bermaksud nescafe, kerana ayah aku suka minum nescafe.sejak kecil aku tak tau knape aku sebut milo ayah.mungkin x reti nak sebut ayat nescafe so aku panggil milo ayah

Milo mak pula adalah milo yang berwarna coklat.yang namanya memang milo.aku tambah perkataan mak di milo mak sebab mak aku suka minum milo.

tapi tak pulak mase kecik aku sebut milo alan yang bermaksud susu.aku sebut susu je,tak ubah kepada ayat lain.tak tau knape,nanti mungkin mase besar aku bukak syarikat air yang bername milo keluarga alan.haha

sampai sekarang aku masih sebut milo ayah dan milo mak.haha x tau knape :)

sekian,
Azlan

--------------------------------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatkan informasi/gosip/isu semasa terbaru anda boleh melanggan secara percuma

Klik disini untuk melanggan

Chat PANAS!

1 comment:

Isu Malaysia said...

geng arh alan..
aku pun dlu pggl susu - nen tinggi..
ntah np aku pggl mcm 2..