Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Prank Call

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






22 October 2008

Prank Call

Semalam pada pukul 6.12 petang aku mendapat panggilan daripada nombor yang tak dikenali.Dia cakap dia dari maybank.Dia bgtau yang akaun aku dah kena blok sebab lame tak guna,aku pun pelik la.sebab aku tak guna maybank.pastu aku bgtau yang mungkin mak aku buat akaun atas nama aku.pastu dia suruh tambahkan rm500 untuk aktfikan akaun aku.dia kata akaun dalam bank aku ada 10ribu.fuiyoh.haha tapi last2 dia bgtau yang aku kena prank.aku cam wtf?1st time orang prank call.aku mcm tak percaya.aku ingat tadi ada sindiket palsu untuk tipu duit aku dalam bank.tapi aku tak ada akaun langsung dalam maybank.aku layan je kwn aku tuh yg prank aku.heh dahla waktu tu aku baru bgn tido.blur je.
--------------------------------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatkan informasi/gosip/isu semasa terbaru anda boleh melanggan secara percuma

Klik disini untuk melanggan

Chat PANAS!

1 comment:

zairi said...

harharhar...dah macam kena talian hangit la plak ko ni..kalo aku dapat macam dah kena kenching cam tu, aku dah maki hamun dah..x kira la kengkawan or not..