Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Permainan Tentang Norman dan Memey?

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






26 January 2009

Permainan Tentang Norman dan Memey?

Semasa aku melayari sebuah forum,seorang forumer memberikan link untuk bermain permainan ini di dalamforum tersebut.Aku tidak menyokong mana-mana pihak termasuk Abby.Aku cuma ambil tahu kejadian yang berlaku sekarang dan jadikan ia sebagai teladan buat aku mahupun maysarakat kita.Siapakah yang dengki sangat dengan artis berdua ini?Walaupun kita semua tahu yang Memey memang bersalah,tetapi janganlah merosakkan maruah orang dengan cara begini.Apa-apa pun mari kita doakan supaya Abby mencari jodoh yang baru dengan cepat dan masalah keluarga mereka selesai dengan serta merta tanpa sebarang konflik diantara mereka bertiga








--------------------------------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatkan informasi/gosip/isu semasa terbaru anda boleh melanggan secara percuma

Klik disini untuk melanggan

Chat PANAS!

7 comments:

Anonymous said...

giler klaka game ni
wahaha.

Anonymous said...

ish3 tak baik..
haha bg aku crite diorng ni remeh la..
kalo nak ikutkan..SITI NURHALIZA pun amek laki org..
adoi..
takyah masuk campur la..
abby ngn norman pun da cerai..
yg si abby lepas cerai tros pegi china ngn mamat jambu gerak khas tu..
hehe

ikan mati said...

bukan je SITI sorang.. aku rasa ramai lagi artis kita yg kawin dato' atau kerabat "rampas" laki orag hahahaha

Siti Hidayah said...

hahahak:O
vunguks jew la game nie.
besh jugak nie..hehehehe

Siti Hidayah said...

hahahak:O
vunguks jew la game nie.
besh jugak nie..hehehehe

Anonymous said...

si abby pun sama ja....
mula2 aku ksian gak kt abby ni..
tapi lama2 abby pun dah mcm 2x5 ngan bks laki dia tu...
siap gi cina ngan si pelakon gerak khas tu..

Anonymous said...

ala abby pun sama ja..
2x5 ngan si norman 2..