Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Advertise

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






12 November 2007

Advertise

Kenapa iklan di blog ini?
1.Top 100 blog paling dilawat di Malaysia
2.Lebih 200ribu "page views" setiap bulan dan semakin meningkat
3.Lebih 70ribu "unique visitors"setiap bulan dan semakin meningkat
3.Iklan yang berpatutan di malaysia
4. mempunyai PR4. Anda akan mendapat backlink dan ini secara automatik boleh menaikkan rank PR anda.
5.Kebanyakkan pengunjung fuiyoh adalah berumur antara 14-30 tahun, dimana golongan ini mempunyai keinginan untuk mengetahui mengenai sesuatu perkara yang amat tinggi, disamping mempunyai kuasa membeli yang tinggi.

Manfaat
1.Permulaan yang baik untuk meningkatkan bisnes anda.
2.Meningkatkan jumlah pelawat ke website/blog anda

Masa purata pelawat di blog ini
Purata melawat di blog ini adalam 19 minit bagi setiap pelawat/pembaca

Kadar Bayaran Pengiklanan
Kontrak minimum bagi sesebuah pengiklanan adalah selama 1 BULAN

Hubungin Saya di
alanmarzz(at)gmail(dot)com

Dimana boleh saya letak iklan?

Kadar bayaran
(A)RM 5/1 Bulan
text link contoh "Anda mahu kaya?"

(B)RM10/1 Bulan
Banner 130x30
13030.1



(C)RM 20/1 Bulan
Banner 130x160
13060.1



(D)RM 30/1 Bulan
Banner 130x90
13090.1


(E) RM 40/1 Bulan
Banner 130x150
130150.1


(F)RM 50/1 Bulan-LOKASI:Ruang Header Atas Sekali
468.1


Apakah yang perlu saya buat untuk letak iklan di blog ini?
emel saya di alanmarzz(at)gmail(dot)com dan nyatakan iklan yang anda pilih sama ada A/B/C/D/E/F

-Nama anda
-Website/blog anda
-URL Banner (Jika Ada):
-Jumlah Bulan(minumum 1 bulan)

Kami terima
The image “http://www.picspay.com/uploads/fuiyoh/main/t_ambankgroup_logo.1.gif” cannot be displayed, because it contains errors.

Anda juga boleh menggunakan AmBank Internet Banking untuk membuat pembayaran secara Fund Transfer (pemindahan kewangan) atau menggunakan mesin ATM dari akaun anda ke akaun kami. Sila bayar kepada akaun pengurus dengan maklumat seperti di bawah:-
  • Nama: Sila email saya untuk nama saya
  • No. Akaun: Sila email saya untuk no.akaun saya

Sila masukkan email 3rd Party ini: alalalandotcom semasa membuat pembayaran.


The image “http://www.picspay.com/uploads/fuiyoh/main/t_717hotlink.1.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Top up pin(HOTLINK)
(Gores kemudian hantar pin yang digores ke email saya alanmarzz(at)gmail(dot)com







Terima kasih kepada penaja kami!

1.www.bizceria.com (expired 2-4-2008)
2.www.duitsekelipmata.com (expired 2-4-2008)
4. www.gambarartis.blogspot.com - koleksi gambar artis (expired 7-4-2008)
5. www.photos-of-the-world.blogspot.com - beautiful pictures (expired 7-4-2008)
6. www.mylirik.blogsome.com - lirik lagu baru (expired 7-4-2008)