Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: About me

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






19 November 2007

About me

Tentang dia
Aku lebih dikenali di dunia internet dengan blog aku yang dikenali sebagai "Fuiyoh!"(sekarang sudah tukar-alalalan DOT COM).Mula bergiat dalam dunia IT semenjak umur 15 tahun.Ketika itu dia bergiat aktif dalam portal myspacenya untuk berhubung dengan lebih luas.

Blog
Di Blog inilah menjadi tempat permulaan aku mengenal apa itu HTML dan asasnye membina website. pelbagai website yang telah dia bina. kebanyakkanya yang percuma dan tidak menjadi. tapi itu tidak mematahkan dia dalam dunia IT ini.Selepas itu terlahirlah blog ini iaitu fuiyoh.blogspot.com(sekarang sudah tukar-alalalan DOT COM),Idea membina blog ini ialah kerana aku amat meminati dunia hiburan dan isu semasa.Semakin hari semakin banyak orang yang membaca fuiyoh(sekarang sudah tukar-alalalan DOT COM) dan semakin hari semakin banyak orang yang benci blog aku,Aku layan blog bukan layan orang.Untuk pengetahuan kau orang blog aku ini hanya untuk aku baca sendiri sahaja,aku tak nak terkenal depa yang kecoh pasal blog ni.bukan salah aku.haha!


www.alalalan.com
Panjang sangat nak sebut alalalan?Tak apa anda boleh panggil saya Alan.Pada 06/02/2008 aku telah membeli domain untuk blog ini iaitu www.alalalan.com,pada asalnya aku nak beli fuiyoh.com tetapi sudah orang guna.aku tak suka beli domain yang panjang-panjang,sebab itu aku tak jadi beli www.fuiyohblog.com.Kenapa aku pilih www.alalalan.com?aku pilih www.alalalan.com sempena nama pendek aku "alan" dan domain ini lebih mudah diingat dan pendek.
AKAN BERSAMBUNG HARAP SABAR

2 comments:

Anonymous said...

budak ni baik owh!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.