Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: ASTRO DAH MAKIN CEKIK DARAH!!

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






20 November 2007

ASTRO DAH MAKIN CEKIK DARAH!!

aku dah naik hangin tul ngan astro skang.. tadi aku gi website dorang n aku jumpa nih!!!!!

Free View Channels *
No Channel
121 Astro Aruna
122 Astro Kirana
303 KBS World
611 Astro Ceria

*Available for all customers until the end of Dec 2007.
Makna nyerrrr free channel tuh after end of dec 2007 dorang akan charge. pala hangguk tulll.... dah lerrr baru2 nih dah naik harga sampai aku terpaksa korbankan aku nyerrr espn pasal nak byr harga yg sama cam dulu.... skang nih nak charge lak free channel tuh....
aku try gak nak call costumer service dorang coz nak tanya in details, tp cam hampeh line asik tak dapat jerrr....
and, aku dengar astro guide tu pun akan kena charge jugak dlm 4 hengget lebeh...... yang nih kawan aku baca kat astro guide bulan nih... ada sapa2 boleh sahkan tak?

3 comments:

Anonymous said...

ala, biase la tu.
standard.
if you are under astro's management & nk untung,
of course lah naik harga & no more free channels.
nk buat mcm mane.
astro la plg laku kat msia.
dorg take advantage lah.

Anonymous said...

aku dah tutup pakej yg tam penting.. sekarang ni dah kurang sikit la yuran bulanan. lepas ni ingat nak tutup pakej news pulak, lepas tu variaty kalau dia masih naik yuran

Anonymous said...

alahai.
bising2 nape.
then xpayah la pakai astro.
tgk jer tv1,2,3,ntv7,8tv ngn tv9.
itu pon susa ker? hahaha.