Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Balik Kampung

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






29 May 2007

Balik Kampung


Dengan dukacitanya aku nak bagitau kat korunk suma aku nak balik kampung...so aku x leyh Post kat blog ni dalam 10 hari.aku akan balik dalam 9 jun 2007.Lepas balik,aku janji ngan korunk aku akan post cita hangat lagi..Hmm aku mintak maaf la sbb nanti x leyh nak post lagi berita2 hangat kat korunk..sedeyh aku x leh share benda2 baik kat korunk..aku mintak maaf eh..buat masa ni..aku post banyak benda supaya dalam 10 hari aku tak ada kat blog ng ni walaupun aku x ui..boleh la korunk layan blog update blog ni dalam 10 hari ni kan..So aku cadangkan korunk tiap2 hari baca la sket2 eh..jangan baca suma dalam satu hari..nanti x leyh baca lak besok hari sbb borink..Skali lagi Fuiyoh Blog nak mintak maaf..

No comments: