Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Isteri Kerabat Diraja

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






26 May 2007

Isteri Kerabat Diraja

aku pun tak pasti ni gambar btul ke x.ni aku dapat dari email pembaca fuiyoh!terima kasih...kalau sape2 x suka ngan ape yg aku post ni email la aku eh
fuiyohblog@yahoo.com

kalo tak silap gambar ni gambar lama, way b4 minah ni glamer kat mesia.. standard la.. tengok je la gambar maya karin kat FHM sblm dia feymes... meletop jugak la
huhu..bini tengku kudin...anak raja kedah... huhuhuhu..tu yg wa tau la...
fuiyoh!!!
tp nk ckp takde didikan melayu islam tak jugak..sbb kembar die jenny malai masa kawen br2 nie...nmpk kemelayuan majlis tuu..siap nikah pakai tudung perfect lg... siap wa tgk mak2 sedare die (adik badik bapak die sumer jenis mcm org2 tua melayu kita la...bertudung and berkurung sumer...tak nmpk la kebaratan pung..)

adik aku nikah kt mesjid pun pki selendang nmpk jambul..(nk nmpk vouge punye psl) ..huhuhu..

No comments: