Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Perempuan berbulu ketiak!

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






27 May 2007

Perempuan berbulu ketiak!


aku x derk keje nak bukak topik ni...saja nak menggatal.hahah

aku pernah terbaca kat mana ntah.dia kata pompuan yang ader bulu ketiak neh seksi. tol ker? aku tatau setakat mana kebenarannyer. sebot pasal bolu ketiak neh, dolu time aku ader match lawan dak ca-ya-nun, aku ner lah semangat nak amek dia nyer smash. sekalik angkat tangan hah amek kau, boleh2 panjang tak hengat donia tol, trs tak jadik aku amek smash dia. lepas match aku citer kat team mate. kami tengok mamat tuh nyer belukar, leh w at style afro la.miahaha. dah kepit pun, ader lagik terjojol kuar.miahaha.

aku ada sorang kawan, masa kat skolah nengah dulu. Dia ni ppn, chomey lak tu,putih, cute. Time mandi dia berkemban, aku tengok punyer lebat bulu tiak dia. yucks..Buhkan niat aku nak tengok, but masa mandi tu dia angkat lengan dia sbb nak jirus air.
Pastu aku tanyer, asal tak cukur. Dia kater bulu tiak dia tu dia syg nak cukur...
Sbb tak pernah panjang since memoler tumbuh. Haxhaxhaxhax...
Ada gak orang camtu!!

Skang ni, tataw lar.. bela lagi ker tak...wahahhah...ari2 kena tabur baja tu...

aku bebaru ni dengar ceramah...kesihatan.....prof ni beritahu...bulu ketiak ni gunanyer..ialah mengurangkan bau ketiak korang yang busuk tu..sebabnya kat ketiaknila...banyak toksin2 dari badan kita kuar....
so kemaskan ler bulu ketiak anda semua...lagi satu saper yang suka shave ketiak pastulak...suka taruk dedoron kat ketiak tu...akan menyebabkan kanser breast sebabnyer toksin yang nak kuar tadi tak dapat kuar sebab dedoron korang tu tebal sangat.. jadi dia berkumpul kat breast....so tenung tenungkan lah....

No comments: