Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Area 51

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






20 June 2007

Area 51

TAPAK LEPAK UFO!
UFO,piring terbang,alien,makhluk asing.agak2nya kat mana port lepak kegemaran dorunk ni setiap kali mendarat kat bumi?jawapannya bakal korunk ketahui ini sangat berguna TAPI memeranjatkan.ADA BERANI??

The image “http://www.armageddononline.net/image/area515.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
SELAMAT DATANG KE UFO
'area 51' kalau korunk nak tau sebenarnya adalah sebuah tapak larangan tentera kat nevada,US.sebabnya?Fuiyoh!kebanyakan penggila'piring terbang' pasti tahu bahawasanya tempat ini merupakan hosspot tersoroknya UFO.bahkan lebuhraya yang menghala ke area 51 ni pun digerlar 'Extraterrestrial Highway''
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/1c/Wfm_x51_extraterrestrial_highway.jpg/800px-Wfm_x51_extraterrestrial_highway.jpg

Bukti2 yang sebegini masih belum sahih tapi cukup kuat untuk mendedahkan memang terdapat kewujudan satu projek rahsia oleh kerajaan amarika syarikat.biar manapun dorunk menafikan tuduhan ini,namun kesangsian tetap ada.

CUBA NAK COVER LINE
mAKin dicover,makin orng nak tahu apa sebenarnya yang rahsia sangat tuh.Dan tambah menarik semuanya sangkut paut ngan alien,ufo dan makhluk asing.disebabkan korang bakal ditembak atau ditangkap sekirangan didapati mencerobohi kawansan area 51 ni,para pemerhati ataupun pelawat yang musykil tentang kewujudan lokasi ni hnaya boleh melihatnya dari jauh sahaja,tapi ramai yang tetap berdegil kerana ingin tahu..

http://thebiggestsecretpict.online.fr/ufo/Area51-ALIEN.jpg
TEORI TENTANG AREA 51
*Ada perjanjian rahsia yang wujud antara kerajaan US dengan mahkul asing.Antaranya ufo boleh lepak sesuka hati kat kawasan bum dan pihak us pulak diberi info berguna mcm mane nak develop pesawat udara
*Dikatakan juga kerajaan us membela makhluk asing dalam area 51.Fuiyoh!galak betul nak menternak alien ni..mau bikin ape ha?
*TAPI ADA PULAK YANG CAKAP,KEBNYAKAN UFO NI BUATAN MANUSIA ANGKATAN TENTERA US SENDIRI,tujuannya lagi gua tatau!
*Satu lagi tuduhan yang menarik pasal area 51 ni,dengar2 diorang ni tengah buat mesin merentas masa
*Ada satu laluan rahsia bawah tanah menghubungkan area 51 ke lokasi lokasi lain..lokasia ape?jangan tanya aku
*Ada orang kata manusia tidak pernah sampai ke bulan dan gambar2 itu semuanya tipu dan gambar itu ditangkap di lokasi area 51!
*Penah tak korunk tengok ''men in black''haa kat situ orang ckp jugaklah tuh tempat dorunk lepak2 dengan menjalankan latihan khidmat negara cam kat malaysia ni..

Gambar gambar bedah siasat alien.entah betul ke x ni?


hmm setakat ni la yang fuiyoh blog boleh share ngan korunk..ape2 pun enjoy...


No comments: