Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: The Lima Juara Pertama Gangstarz TV3

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






18 June 2007

The Lima Juara Pertama Gangstarz TV3

Tahniah buat The Lima karena telah pun dinobatkan sebagai juara musim pertama Gangstarz TV3. Seakan kemenangan mereka telah pun dapat diramalkan seawal konsert pertama lagi. Kelibat 3 anak muda ganteng lincah dan optimistik dari Indonesia ini seakan menjadi gabungan serasi dan bijak mengatur susunan vokal harmoni dengan kemantapan persembahan mereka. Mereka pria terhebat yang begitu happy dan bahagia katanya menerima habuan AS$100,000.00 itu tidak lupa untuk bersyukur dengan melaungkan kalimah Allahuakbar sebanyak 3 kali bergema di Stadium Melawati Shah Alam. Mereka dikira menjadi jutawan di Indonesia, bayangkan duit sebanyak itu ditukar kepada duit rupiah. Syabas dan tahniah. Buat kumpulan yang gagal, diharap kalian tak usah keciwa ya. Mungkin di lain masa, rezeki menanti buat kalian. Saya terkilan sangat sebab Infinatez tak dapat menang. Malah, kumpulan ini jauh terperosok ke bawah, baik dari SMS penonton dan bintang dari pihak juri. Sedih! Lagi sedih bila tempat kedua dan ketiga tidak diumumkan dan mereka tidak disediakan hadiah. Betul ke tak kasi hadiah? Kesian tul. Flava, Mendua dan Infinatez… mereka sudah buat yang terbaik saya kira. Cuma nasib seolah berpihak buat The Lima. Satu lagu juara kumpulan yang ada huruf I…. heheh ingat lagi kuasa I dalam realiti TV?

Selesai Gangstarz, TV3 ada satu lagi program realiti TV yang akan mencipta satu hype yang meletops iaitu MyStarz LG. Lewat petang tadi ada disiarkan sedikit pengenalan dan sekitar pemilihan Top 50 di NTV7.

Layari laman web terbaru dan dapatkan info tentang MyStarz LG di sini: http://www.mystarzlg.com/

[z04792.jpg]



Kumpulan dari Indonesia telah menjuarai rancangan Gangstarz anjuran TV3 dan telah membawa pulang USD100,000.00 dan kontrak rakaman album.







sumber budiey.com

No comments: