Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Pelajar Sekolah Bermasaalah Melakukan Seks

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






11 June 2007

Pelajar Sekolah Bermasaalah Melakukan Seks

3 weeks ago, our country “been shocked” about lauk clips by mat rempit. As you know mat rempit is well known with bohsia & seks rambang activity.

But how about pelajar sekolah berpakaian sekolah with bohsia & seks rambang activity?.

Gejala Sosial Dan Keluarga

Banyak yang telah kita dengar tentang gejala sosial. Berbagai gejala sosial telah melanda masyarakat kita dan aktiviti yang terlibat begitu pelbagai sekali, baik yang dilakukan oleh remaja, mahupun oleh orang dewasa. Namun, oleh kerana golongan remaja merupakan bakal pewaris negara ini, maka kegiatan merekalah yang paling hangat diperkatakan.

lauk_sekolah1.JPG lauk_sekolah3.JPG lauk_sekolah6.JPG

Gejala seperti membuang bayi, ponteng sekolah, lari dari rumah, mengamalkan seks bebas, serta melepak tidak lagi memeranjatkan kita. Kini, penemuan baru menunjukkan anak muda kita bukan sahaja jaguh dalam gejala sosial tadi, tetapi juga dalam kegiatan jenayah seperti membunuh, cuba membunuh, samun tanpa senjata api mahupun dengan senjata api, merogol, menyebabkan kecederaan, pelacuran dan vandalisme.

lauk_sekolah4.JPG lauk_sekolah5.JPG

Bagaimana ini boleh terjadi? Apa yang sudah berlaku kepada anak muda kita sehingga mereka tergamak melakukan semua ini? Berbagai faktor telah diutarakan dalam cubaan untuk menjawab soalan ini dan salah satu jawapan yang menjadi begitu popular sejak akhir-akhir ini ialah “keluarga”. Keluargalah yang menyebabkan anak-anak jadi begitu.

lauk_sekolah7.JPGlauk_sekolah8.JPG

No comments: