Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Wayang Dalam Panggung

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






26 June 2007

Wayang Dalam Panggung

Panggung Wayang?Menonton wayang di panggung bersama teman memang menyeronokkan apatah lagi cerita yang ditonton begitu menghiburkan. Teringat sewaktu kecil dahulu, bila dibawa ke sana terasa panggung adalah tempat yang sungguh eksklusif. Hawa dingin, poster filem yang berwarna-warni, permaidani merah serta tirai layar baldu yang mewah adalah sebahagian dari imejan panggung wayang.


Seterusnya...

Meneruskan tradisi, panggung wayang zaman ini pun turut menawarkan gaya eksklusif sebegitu. Sungguh pun demikian, keseronokan menonton seperti tercemar dengan perlakuan tidak senonoh yang dilakukan oleh segelintir remaja. Bercumbuan dan berkasih-kasihan dalam panggung mungkin dipandang remeh oleh sesetengah pihak. Namun bila melibatkan gadis bertudung yang duduk rapat, pipi berlaga pipi, tangan bersentuhan dengan lelaki bukan muhrim itu bukan lagi sesuatu yang normal.

Penonton lain turut merasa rimas dengan keadaan yang berlaku seolah-olah ada dua filem dimainkan dalam satu masa. Mana satu yang hendak ditonton, aksi langsung separa panas di hadapan mata atau kisah cinta Eera Fazira dan Yusry di layar putih?

Jika anda juga ada pengalaman sendiri mahupun komen yang ingin dikongsi bersama, sila komen kat ruangan yang dah disediakan

No comments: