Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Derma Air Mani?

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






17 August 2007

Derma Air Mani?

Dan ini mengenai tajuk entry ini. Agak mengejutkan even fikiran aku memang cukup terbuka. Tapi ini memang dah terlalu terbuka untuk aku. Kau bayangkan, kalau kat Malaysia pun ada benca macam ni.. Keluar satu iklan khidmat masyarakat kat TV yang menyeru kau menyumbang sedikit air mani untuk yang memerlukan. What The Hell!!!!!!!


ni aku copy dari web lain
Pendermaan Sperma ni perkara yang normal lah. Sperma yang diderma akan disimpan dalam "Bank sperma" dan digunakan untuk wanita yang ingin hamil dan mengadakan anak tanpa berasmara dengan laki2. Ataupun untuk membantu laki2 yang tak larat menghamilkan isterinya.

Ini pengetahuan yang general, takkan rakyat Malaysia tak tahu?? Mungkin ini masalah pendidikan seks tidak diadakan di sekolah-sekolah kita. Tengoklah negara lain, semua budak sekolah akan diajar pendidikan seks semasa umur 12 tahun. Dengan pendidikan seks, budak2 dapat memahami apa tu seks dan kepentingan untuk mengelakkan pengandungan semasa mengadakan seks. Budak perempuan dapat belajar untuk melindungi bandan sendiri.

sdms101_01.jpg

Gambar lagi? ..

sdms101_02.jpg

sdms101_03.jpg

Gambar di atas cukup membuatkan kau betul-betul faham dengan apa yang dah berlaku kat China nih dan ini bukan suatu perkara yang normal untuk masyarakat kita. Dia pakai wanita cantik-cantik, tolong ehem-ehem orang lelaki dan air mani itu pasti keluar dengan hensemnya. So ape pendapat kau? Bangang ke bodoh mereka tu? dan dapat pahala tak sedekah benda macam tu? Ah! macam-macam yang ada dalam fikiran aku!! Apa boleh buat..



Langgan Fuiyoh! melalui HP anda(PERCUMA) Taip GS11527 Hantar ke 28700

2 comments:

Mar said...

haha. baru saye tawu camne dorang kuarkan air mani.. haha..

AndreLuqman said...

Pelik x13