Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: KAYANGAN - mana penonton ??

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






24 August 2007

KAYANGAN - mana penonton ??

kalau dah ada merge je...

aku pi tgk kayangan 12/08/2007. Tgk kul 4.20 petang.. kat One Utama..
aiseyman..sampai kul 4.45 very2 sad la.. aku tgk kwn aku..kwn aku tgk aku...berdua je ..
pastu kul 5 baru ada 6 org lagi masuk.. 8 org untuk satu hall??? aiseyman...ahad tu ..cuti.. ke memang org tk minat citer
ni??? citer dia oklah ...santai tp nice,...aku lak dgr dorang guna loghat nogori tu..mungkin org tak suka fazura kot?? tapi aku suka tgk lakonan dia.. atau mmg pengarah RAA ni tak sesuai citer camni? fuiyoh!


Banyak ruang yang perlu diperbaiki lg citer nie... kurang kelakar. Jln citer yg boleh dijangka kesudahannya. Kurng elemen suprise.. kesian gak si Fazura.. kecuali Senario XX.. filem dia blm ader yg box office kan.



No comments: