Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Mawi dengan kerabat pula

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






17 August 2007

Mawi dengan kerabat pula

SATU lagi kisah gempar dan hangat datang ke telinga Joyah. Masih mengenai jejaka “idaman Malaya”, si Mawi yang setengah botak itu. Sumber memberitahu Joyah bahawa kekasih hati Mawi pada ketika ini bukanlah Ikin seperti yang dianggap oleh sesetengah pihak.

Kata sumber itu dengan yakinnya, Ikin bukan bakal isteri Mawi. Ada insan lain yang bertakhta di hati jutawan muda itu. Siapa dia? Joyah sendiri baru tahu kisah gempar ini.

‘’Mawi sebenarnya bercinta dengan seorang kerabat dari sebuah negeri di selatan tanah air,’’ kata sumber berkenaan kepada seorang sahabat Joyah.

Hubungan mereka bermula semenjak tahun lalu. Dan sebab status kekasih hatinya itu, maka Mawi sangat berhati-hati dalam membicarakan soal percintaannya. Hormatlah katakan.

‘’Sebab itu kalau tengok bila cakap pasal cinta, Mawi berlapik sangat. Terlalu berhati-hati, sebab cinta hati Mawi yang sebenarnya bukan Ikin. Tetapi seorang kerabat diraja yang boleh tahan jelitanya,’’ demikian tambah sumber berkenaan lagi.

Joyah sebenarnya tak hendak ambil tahu sangat hal ini. Dengan siapa Mawi bercinta, itu hak dia. Tetapi sebab banyak yang di luar sana dok menanti macam ikan menanti umpan bila bab cerita Mawi keluar, kenalah Joyah tambahkan sumber informasi.

Kenalah juga layan, nanti orang marah Joyah. Khabarnya nama Ikin sengaja disebut-sebut bagi mengaburi mata orang ramai. Biar orang dan media tak tahu kisah cinta Mawi yang sebenarnya adalah dengan kerabat diraja berkenaan.

Tidaklah pula Joyah tahu sama ada Ikin mengetahui ataupun tidak kisah cinta Mawi dengan kerabat ini. Atau mungkin mereka berpakat kut, buat-buat bagi orang berkata Mawi dan Ikin bercinta.

Walhal hakikat sebenarnya, wanita itu tidak termasuk dalam senarai sebagai kekasih hati Mawi pun. Jadi Mawi, apa bicara lagi selepas ini? Tak hendak mengaku lagi ke?
___________________________________

Sebenarnya gosip ni gosip berulang.
Sejak tahun lepas lagi..pas tu awal tahun ada gak kuar sekali kat Kosmo.


moh...moh kite wat kajian skit
Yg dibulatkan tu Wan Maestro yg jaga Mawi.



Langgan Fuiyoh! melalui HP anda(PERCUMA) Taip GS11527 Hantar ke 28700

1 comment:

Anonymous said...

shut up joyah!
penampo ko kang x bcakap dah..
wakakakka..