Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Pesta Seks dan Arak Di Malam Merdeka

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






31 August 2007

Pesta Seks dan Arak Di Malam Merdeka

Bagaimanakah anda menyambut merdeka? Anak-anak muda kini menyambut merdeka dengan pelbagai definisi sendiri. yang rempit dengan budaya rempit, manakala yang berduit dengan gaya merka juga sendiri, namun yang pastinya tidak kira sama ada rempit atau anak VIP, arak, seks dan aktiviti liar merupakan cara mereka menyambut merdeka.

Pada malam ini sahaja, semua kelab-kelab VIP telah penuh ditempah. Bayangkan mereka akan menghabiskan berliter-liter arak dengan alunan music dan gadis-gadis jelita hingga melewati tengah malam.

Hotel-hotel di sekitar KL habis licin ditempah. ramai yang menyewa hotel-hotekl berdekatan kerana menjangkakan kesesakan lalu lintas yang teruk, dan mereka tidak mahu menganggung risiko ditahan polis menjelang subuh esok.

Berapa ramaikan gadis-gadis yang akan kehilangan DARA menjelang malam merdeka? Remaja merdeka kerana seks. Di manakah anak gadis anda pada malam ini? adakah mereka sedang mengangkang di atas katil bersama teman lelaki? Bayangkan kondom-kondom di 7 Eleven laris menjelang tengah malam. Arak dalam tin juga laris. Berlori-lori minuman keras sudah disediakan awal-awal bagi mengelakkan 'putus bekalan' berikutan sambutan yang luar biasa.


Tak ada ke yang teringin nak sambut merdeka kat masjid?

Harap2 lepas riang gumbira menyambut merdeka, keesokkan harinya tak adalah berita buruk spt kes anak dara kena rogol oleh geng rapist gara2 keluar lepak dgn boyfriend di dataran merdeka @ kat mana2 saja, boyfriend pulak teruk kena pukul atau kes org mati kena bunuh gara terlibat dlm pergaduhan.

Biasanya tiap2 tahun ada2 aje kes macam tu berlaku dan org ramai terutama remaja tak pernah pulak rasa serik
.

4 comments:

Unknown said...

sokong la beb!

Anonymous said...

bagus..........inilah malaysia.menarik ramai pelancong

Anonymous said...

aspalela...lela2.....lela2...

Anonymous said...

sekarang wa mau buat operasi pancung satu2 kepala budak2 jahat amacam. undang2 wa letak no dua pedulik apa asal puas tengok orang bahalul semua tuh mampus.