Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Pocong di Menara Rebung Tkt 19

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






10 August 2007

Pocong di Menara Rebung Tkt 19



Ustaz Z---- - Lanjutan dari perbincangan kita pagi tadi,

* Saya dan staff di tingkat 20Utara ini telah mengalami 'gangguan bunyi orang berlari dan barang2 bergerak sendiri' sejak tahun lepas
* Pada bulan lepas, Puan R---h pengurus di sini membawa anak buahnya utk interview HR tawaran kerja kosong telah memaklumkan anak buahnya ada 'sixth sense' nampak 'Pocong dgn mulutnya berdarah' berkeliaran di tingkat 20Utara ini. Ketika itu pukul 10 pagi. Menunjukkan 'Pocong' tersebut berkeliaran sepanjang masa bukan hanya di waktu malam
* Sekembali anak buahnya dari interview, memaklumkan di tkt HR juga wujud.
* Khabar ini telah heboh menyebabkan ramai staff di tingkat 20Utara tidak berani stayback dan jika amat perlu terpaksa ditemani sehingga limit 8pm sahaja.
* Begitu juga dgn TMNet Pn Z---a pengurus yg baru masuk ke tkt 12 turut mengalami 'gangguan'.
* Saya pernah berbincang dgn Dr Z---l HR tkt 20 Selatan dan beliau memaklumkan tahu akan perkara ini, pernah dibuat 'pengusiran' di Menara TM ini tetapi masih ada tkt yg 'berpenghuni'. Seterusnya Dr Zainal minta saya berurusan dgn Ustaz Zakuan utk menyelesaikan 'gangguan' ini.
* Terima Kasih kepada Ustaz Z---- yg akan melaksanakan 'pengusiran' dgn dibantu Tn Hj Husin Awang Boon.
* Sebolehnya jika telah selesai tolong maklumkan kpd saya dan staff yg berkenaan supaya kami dapat staybak siapkan kesemua tugas tanpa 'ketakutan/risau' lagi yg mana akan meningkatkan lagi produktiviti syarikat dan menghentikan bercerita pengalaman 'diganggu' setiap hari.
Langgan Fuiyoh! melalui HP anda(PERCUMA) Taip GS11527 Hantar ke 28700

No comments: