Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Zul Yahya betunang.

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






03 August 2007

Zul Yahya betunang.

aku dpt dr emel ni....FW: KABER BERTUNANG DGN SEPUPU MEOR ERT..ngn gambo skalik..tui ka? aaa...








tahniahhhh... moga kekal selamanya. amin

* musti hangin jek zul cemana pix nih bley lepasss ke cari.gosip. moerkrkrkr
takde ram nak naik kat kedai tu...tp adalah dia letak2 meja kat luar2 tu...aku sampai restoran tu terus panggey sorg waiter ni...aku kata...bule tak bawak turun meja ngan kusi nih...bule kak...bule...pastu aku tgk btol2...laaahai...si zul yahya ni rupenya...dia gak yg amik order...baguslah attitude dia nih kiranya sbg org meniaga..makanan kat situ pun oklah gak..aku makan nasik goreng belacan ...spesel laa jugak...siap ada jemput2 bawang...mcm2 ada...
pastu aku jumpa dia skali lagi kat DEMC...masa tu aku tgh sakit teruk...tunggu nak masuk ward...aku nampak dia ngan sorg pompuan...berbalut tangan...pompuan tu pakai tudung ...tak pasan plak aku pompuan tu ke tunang dia...maklumlah waktu sakit sgt maaa....tu jelah nak kongsi...kesimpulannya...mamat ni bagus gak....

No comments: