Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Anak lelaki atau perempuan?

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






05 September 2007

Anak lelaki atau perempuan?

Ni jadual nak dapatkan anak laki ke perempuan..hmm aku rase ni berkesan..korunk cuba la sape nak dapat anak laki ke permpuan.hehe

The image “http://img104.imageshack.us/img104/1681/anakhw3.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
credit

3 comments:

Anonymous said...

kalu anak yg kuar tu pondan camne lak?heheh..kiranye "P" tu pun untuk pondan gak boleh le kan..heheh

Anonymous said...

tu yg ramai jadi maknyah ngan tomboy tu.. bile mase mak bapak dorang main pulak? akakaka.

mane ko tau berkesan? ko dah kawin ke??

cow

zyatie amar said...

haah..aku dah try tanya org2 sekeliling pasal anak2 diaorg..mmg tepat...boleh pakai la jadual ni.. ehehe