Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Selamat Berpuasa!

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






12 September 2007

Selamat Berpuasa!

http://www.freelists.org/archives/imran_dist/10-2002/jpg00000.jpg
frend........
Selamat tinggal kengkawan...jangan sedih..aku cuti sebulan jer...
sepeninggalan aku pandai-pandailah bawak diri ..ikutlah nafsu seperti yang aku tarbiyah selama ni.


Pesanan aku : Selamat menyambut Ramadan...makanlah banyak-banyak bila berbuka, rokok jangan tinggal, mengumpatlah banyak-banyak nanti mulut takde kerja pulak, janganlah banyak baca Quran & berzikir dan sembahyang tarawih nanti jadi orang alim susah nak berkawan dengan aku balik...lain-lain hal sendiri mahu ingat.
Jumpa lagi di bulan Syawal..
Maaf Zahir Batin..

Hii..hi....hi..

by your bez fren, alwayz ..... Satan



Haahhahahahha


setan sungguh syaitan nih....


PUASA PENUH TAU!HEHE JANGAN PONTENG SATUH HARI PUN!

No comments: