Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Love Mail

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






11 November 2007

Love Mail

Kepada siapa siapa yang suka dengan blog aku ini boleh la emelkan ke
alanmarzz(at)gmail(dot)com
Salam To Fuiyoh,

Firstly, aku nak ucapkan tahniah coz engkau sentiasa
maintain dengan blog engkau, as i think umur engkau
pun tak masuk 20 lagi kan. But as for sure, aku mmg
salute kat engkau for your works and efforts. Aku dah
lama ikuti perkembangan blog engkau as anonymous, and
i should say that blog kau mmg cool dude! Sebagai
penuntut universiti pun aku tetap jadikan blog engkau
as my primer reference. Actually banyak manfaat yg
telah blog engkau bagi pada hampir beratus2 orang. So
peduli apa kan dengan cakap2 kosong sesetengah pembaca
blog engkau yang memang 'dengki' pasal engkau(?)

Well, aku mmg x suka sangat nak 'leave comment' or
anything else; as aku mmg "anonymous" to your blog.
But, when someone has disturbed my "reading" then i
think i should act something. Emmm... macam inilah
bro, aku suka dgn blog engkau as the way it is. Tak
payah la rasanya engkau nak ubah pendirian engkau or
else semata2 komen orang lain kan. (ini mesti pasal
kes Raja Munirah tu kan. Shit!)

Remind this, bro. Kau sebenarnya ada HAK ke atas apa
yang kau tulis or publish kat blog kau. Orang lain
yang hanya tahu komen atau kritik, lebih baik BERAMBUS
saja dari blog kau. If diorang tak suka, then LEAVE!
Simple! Bukannya provok engkau untuk ubah pendirian
dan cara engkau. Engkau dah bersusah-payah dan
berusaha keras untuk maintain blog kau, and what u
should receive is honour dan bukannya kritikkan. Yes!
Kritikan yang membina of course la dialu2kan for your
good change. But bagi kritikan yang "membunuh"?

Engkau tak perlu risau untuk "hilang" beberapa orang
reader yang mempunyai sifat2 "parasit" sedangkan
engkau mempunyai jutaan (i guess) readers yang
sentiasa menyokong perkembangan blog engkau. So, in my
opinion, teruskan dengan blog engkau melalui cara kau
yang tersendiri. Tak perlu nak ubah pendirian or else
yang hanya akan mencacatkan segala usaha dan visi
engkau. Orang2 yang membaca hanya akan tahu mengkritik
dan mencaci, tapi pernahkah diorang memberi sokongan
atau penghargaan or at least as a moral support? Just
think about this okay!

Macam mulut orang la, nak tutup satu2 bukannya senang
macam nak tutup mulut tempayan. Apatah lagi bagi
orang2 yang mempunyai otak 1gram, yang tak mampu nak
fikir apa2. Lagi la susah nak jaga. Orang semacam ini
la yang dikatakan "Bodoh" dan hanya menganggu
kehidupan orang lain. Tak ubah macam PARASIT! hehehe
;-)

Sekian, terima kasih.
Wassalam

_______________________________________

heyyy.

how are you doing?
i read your post on your blog.
i nk ckp sikit psl anti-fuiyoh! tu.
yg anti-fuiyoh! tu tk brani pun nk reveal his identity.
personally, i think he's a coward.
i'm not tryin kutuk atau ape2 pun.
but this is just my opinion.
you bnyk peminat uh.
so, i guess you don't have to worry about tht person.
biarlah ye. die dengki kat you coz you can blog better than him and you get hot stories. hehehe.
even sporeans i know read your blogs.
not only msians tau.. :D
you're doing well for someone your age.
plus, i think you're one in a million..
who blogs about what you're blogging at someone your age?
what i'm trying to say is, i'm proud of you and you deserved to be respected.
i've been your age, done things that ppl are dengki at, i dont know why dorg dengki but as time goes by, they will realized that all these are soo childish & immature.
tapi ade org tu sampai ari ni maseh iri hati & dengki kat i. kutuk i on myspace pun ade. for all i know, i have never done anything wrong or ever against them.
do what you wanna do and do what you think its right.
they are just strange ppl. lol.
anyhoo, i'm here as your supporter yeah.

take care, lan.
xoxo

---------------------------------------------------------

oh takpela kak.dun worry memang dari dulu banyak orng yang benci blog i.tapi sekarang i da terbuat silap BESAR.i tak fikir dua kali i pergi taip "KELING" sumpah i tak sengaja.i tak nak cari pasal la.yang gossip2 tuh biasa la perli2 artis sket kan?heh biar la.maybe i nak change my blog cara yang lain.ntah la.i nak kena jaga hati orng yang masuk blog i.Banyak peminat pun tak semestinya boleh buat sesuka hati kan?Mana boleh.I tak kesah la siapa2 orng yang baca blog i .Malaysia ke singaporeans ke?indonesian ke?i nak jaga hati semua orang ok?Yeah memang susah nak carik orang yang blog pasal i blog at my age sekarang kan?tapi i tak boleh buat suka hati i.
_______________________________________

Hai

Saya dari Indonesia. And saya juga suka dengan blog ini, agar bisa lebih mengenal Malaysia. Saya juga ikut milis ataupun blog dari negara2 lain di luar Indonesia untuk menambah pengetahuan saya. Tapi tolong jangan sangkutkan blog ini dengan kebencian atau kekecewaan dari sebagian kecil orang, baik itu dari Malaysia ataupun dari Indonesia. Banyak orang Indonesia yang juga cinta damai. Yah hanya itu yang bisa saya sampaikan & semoga blog ini bisa lebih maju. And Please, jangan sebut Indonesia dengan Indon, karena banyak yang tak suka dengan sebutan itu. Termasuk saya. Thank you and semoga persahabatan antar negara kita dan dengan negara lain bisa lebih di tingkatkan. Mohon Maaf sebelumnya....PEACE...

Regards Nyamuk_Gattell

---------------------------------------------------------
Hai pertama sekali saya ingin mengucapkan terima kasih kerana saudara sudi membaca blog saya.Saya suka dengan sikap saudara kerana ingin tahu dan rajin membaca blog orang lain untuk mendapatkan ilmu.

_______________________________________

Azlan keep up your good work! Gua baru je jumpa lu punya web lebih kurang 2 bulan. Some of the things are very rare and menginsafkan. So ko tegur skit bab artis kat malaysia ni memang x sedar diri dan nak lebih omputih dari omputih.. So far gua enjoy ngan lu punya web. Keep on moving bro......!

1 comment:

Anonymous said...

i luv u la bro!!mmuaaahhh!!