Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Hujan

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






21 December 2007

Hujan


Ini kali pertama aku review pasal band dan mulai hari ini jugak aku akan banyakkan pos pasal band2 malaysia.Aku tak kesah genre apa.Janji dari malaysia. berbalik kepada hujan Dulu band ini tak la terkenal sangat(underground) je,Selepas satu tahun band ni dah terkenal banyak stesen2 radio masukkan lagu dorang termasak fly fm radio fav aku.hehe Aku kenal dorang ni dari mana ntah.myspace dia kot http://www.myspace.com/kugiranhujan
Antara lagu2 top mereka adalah

Aku skandal
Pagi yang gelap
Empayarmu
Ludah amerika
Bila aku sudah tiada
Ku mahu kau tahu
Kau pijak hatiku lagi


Hampir setiap hari kan?lagu2 mereka macam lagu indonesia tapi sumpah aku tak suka band indon.apa la kau orang ni.kalau bukan kita yang support our local band siapa lagi?orang indon?dorang pun tak suka malaysia apa lagi nak dengar lagu kita.heh

band member
NOH - hero
Miri, Sarawak
DIMAS - bass
Bandung, Indonesia
IY.AG - guitar, keys
Alor Setar, Kedah
AMBOBZEELA - drum
Jalan Ipoh, Kuala Lumpur

Kepada yang berminat nak beli cd hujan pergilah ke shows/gigs mereka sebab penjualan cd adalah terhad.




Hujan - Pagi Yang Gelap

The image “http://a834.ac-images.myspacecdn.com/images01/11/m_f54f017c58ba4c30b255a3bc7f8946f1.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Lebih tua dari ku harap sabar menunggu
Kepulangan mu ku tunggu
Bukan maksud ku mendiam
Tiada niat menyimpan dendam
Hakikat nya rindu yg mendalam

Jalan inikan membantu
Hari esok siapa yg tahu
Kata ibu dengar sahaja
Cerita hanya kita berdua

Pagi yg gelap kini sudah terang
Aku adik mu
Dan engkau abang
Ku amat merindui kan mu
Pagi yg gelap kini sudah terang
Aku adik mu
Dan engkau abang
Ingin ku ulang kemasa dulu

Tak akan putus
Hubungan kita
Tarik nafas lega kerna aku tak apa apa

Jalan inikan membantu
Hari esok siapa yg tahu
Kata ibu dengar sahaja
Cerita hanya kita berdua

Pagi yg gelap kini sudah terang
Aku adik mu
Dan engkau abang
Ku amat merindui kan mu
Pagi yg gelap kini sudah terang
Aku adik mu
Dan engkau abang
Ingin ku ulang ke masa dulu

2 comments:

Anonymous said...

aku bangga ngan band HUJAN nie..walaupun genre alternatif..tapi ada sikit jazz+funk..it's great..espc lagu SEKEJAP SAJA..

Anonymous said...

EP ke2 diaorang best gak..tapi sejak2 dah femes nie makanya harga EP dioarg pun dah naik daaaaa.....check2 rock2 = Rm15
123 go...= RM10