Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Sorry

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






22 January 2008

Sorry

Aku Bersalah
Pertama sekali aku mintak maaf sebab aku taip "keling" kepada semua orang.terutama kepada kaum INDIA.Aku bukannya bermaksud nak mengejek kaum india.tapi aku tersalah type tanpa memikirkan dua kali.Aku tau memang salah aku.Lain kali aku tidak akan mengulangi .Aku janji.Aku tak tahu nak buat apa lagi.Yang cuma aku boleh buat hanya meminta maaf.Kawanku banyak india tapi aku tidak pernah racist dengan dia orang.kali ni aku memang tersalah besar dalam pos semalam.Sekali lagi aku nak mintak maaf kat semua pihak

Isu Semasa dan dunia artis
Mulai hari ini jugak aku TIDAK akan kutuk melampau artis/isu semasa/politik atau apa yang bersangkutan dengannya.Aku akan komen lebih kearah perkara2 yang tidak memalukan/kritik melampau/ejek melampau/kutuk melampau/racist/mencarutdan yang menyalahi dari segi undang2 malaysia.Mungkin ada sedikit kritikan membina/comment pedas membina.Jangan risau aku tak akan lupa dunia masa nak kritik atau memberi komen pedas, ingat pada Tuhan =]

Aku sudah jadi "celebrity"?Sudah Ramai Peminat?Aku besar KEPALA?Jadi aku boleh buat apa sahaja dalam blog ini tanpa mengambil kesah akan orang lain?
Tidak sama sekali,aku tak terfikir pun aku sudah jadi selebriti atau terkenal dalam dunia blogging ni.Aku tau kau orang mesti ingat aku ada ramai peminat jadi aku boleh buat apa sahaja dalam blog ni?TIDAK!aku tak berfikirakan macam tuh.Kalau aku ada ramai peminat sekali pun aku tak akan menyalahkan apa yang telah diberikan kepada aku dalam blog ni.Aku hanya BLOGGER BIASA sahaja yang mempunyai banyak kesalahan telah dilakukan di dalam blog ini.

Anti-Fuiyoh!
http://anty-fuiyoh.blogspot.com/
Aku nak mintak maaf kepada anti-fuiyoh,Aku tau aku salah.sebab tuh kau pergi buat blog tuh.Aku tak akan paksa kau delete blog itu.Aku tak kesah sebenarnya lagipun memang salah aku.


Harap semua pihak faham dan aku janji tidak akan mengulangina lagi



--------------------------------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatkan informasi/gosip/isu semasa terbaru anda boleh melanggan secara percuma

Klik disini untuk melanggan

13 comments:

Anonymous said...

*respect*

Anonymous said...

aisey...dah takde criter artis2 wat perangai setan lagi...sedey aku...huhuhuhu

Anonymous said...

Hi Encik Fuiyoh.... you've gain my RESPECT. You've shown everyone you've got GUTS. You owned up when you are wrong. That's something which is not easy to do, but you did it anyway. I Respect you, BRO!!!

Anonymous said...

P E A C E ! ! !

Anonymous said...

Apakah ciri2 manusia yang akan berjaya? Mereka mendengar, belajar dan kemudian mencuba. Encik Fuiyoh... anda berada di landasan yang betul sekarang. Dengar apa orang cakap dan ambil iktibar darinya. Perbetulkan kesilapan dan buat dengan baik dan ikhlas. Saya doakan anda berjaya. Jika sudah diatas sana nanti jangan lupa nama saya eh >>> Bayangputih.

Anonymous said...

cool...lelaki sejati..

Anonymous said...

cool lar..berani ngaku kesalahan..

Anonymous said...

Encik Fuiyoh, boleh saya beri pendapat? Apa kata awak perbanyakkan blog tentang pengalaman awak ketika menjadi pelajar... suka/duka dan cabarannya. Juga sebagai seorang remaja yang sedang melalui pengalaman dalam kehidupan. Anda juga boleh diselitkan artikel2 yang menarik tapi berunsurkan ilmu yg boleh dikongsi oleh peminat blog awak. Dan lagi satu, apa kata selitkan berita2 sensasi tentang artis (tak kiralah dari mana) yang positif, tentang kejayaan mereka, mungkin? Berita tentang band2 baru/underground, memang best. Tapi harap dapat awak dalami sedikit research awak. Style tulisan awak tu perbaiki sedikit. Ada kalanya bercelaru. Ingat! Tak semua orang akan faham apa yang nak awak sampaikan jika ayat2 yg digunakan bercampur-aduk dgn bahasa pasar. "Reporter" yang baik adalah mereka yang rajin dan pandai buat "research". Penggunaan gaya bahasa juga penting. Maaf kalau saya "ter-over". Semoga anda berjaya >>> Bayang Putih.

Anonymous said...

Bro, Gua respect lu!! Tapi janganlah mintak ampun sampai cium kaki orang. Mana harga diri?? Kalau lu confiden apa yang lu buat betul... teruskan! Tapi check & double check, bro. Jangan sampai menghina dan menjatuhkan maruah org lain. Yang important, ikhlas dalam apa yg kau buat. You can't please everyone, right?? Maju Terus... Fuiyoh!!!

Anonymous said...

salam...
ala bro...xkn xde gusip2 artis dah..xbest la camni...aku dah la tak pnh mbeli mjlh hiburan..kt blog ko ni je la aku leh dpt cite sensasi lg seksi tu...harap bro pikir kan kmbali...
tiap manusia pasti lakukn kesilapan..bese la tu...cite artis tu bkn mengaibkan pon..sekadar mberi pengajaran pd tiap pembaca...

Anonymous said...

ape lu buat ni btol la brader..trase keikhlasan lu mintak maap..tp skg ni,org len plak cube rosakkn lu..kate jeanslusuh "cite artis tu bkn mengaibkan pon"..mengaibkan la tu..bende cmtu pun die tak paham,slambe nk ajar lu..kalau lu igt islam tu bersaudara,takdenye lu nk dedah aib artis2 ni..derang salah,derang akan dpt hukuman,sape kite nk hukum org lain,btol tak brader?lain la lu hakim besar malaya ke..lu jgn ikut ckp jinlusuh..kalau btol lu nk jdkan kisah tu pengajaran..lu gune la (bukan name sebenar)..so, kisah tu jadikan teladan..juz jgn dedahkn sape die..gamba bogel ke ape,lu censoredkn mate idung..tu kalo nk letak jugak la..xletak lgsg pun ok jugak..lu dah on right track ni,jgn biar org len rosakkn lu..

Anonymous said...

walaupun umur br setahun jagung tapi dh brani ngaku silap sendiri...bgs2..teruskn usaha anda...huhhu(idup fuiyoh)

Barrock! said...

weh..aku g link anti fuiyoh...xde pon...dah tutup agaknye...apa daa...itula...lain kali jgn la dieorg ni xde keje kutuk2 blog org lain...lain org...lain mood blog die...xyah la kecoh2...kene la respect skit ape org lain buat..lain la kalo buat bende2 x elok...ade point lah nk kutuk...:P