Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Kenyataan Ida Nerina tentang isu video porno

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






18 February 2008

Kenyataan Ida Nerina tentang isu video porno

Ida menjelaskan dalam satu sidang akhbar yang dia akan membuat laporan polis terhadap pihak yang memfitnahnya dalam isu video porno. Selain itu, dia juga bakal melantik peguam untuk membersihkan namanya!

video

--------------------------------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatkan informasi/gosip/isu semasa terbaru anda boleh melanggan secara percuma

Klik disini untuk melanggan

Chat PANAS!

5 comments:

Anonymous said...

repot polis ke kak? awak nyer gmbr aa tuh.. cover malu ke? contohi la Chua Soi Lek

Anonymous said...

Dia nyer pasallah... nak bogel ke, nak telanjang ker, nak buat citer porno ke... Korang apa pedulik!?? Aku nak tumpang tengok jer.... syiok!

Anonymous said...

ha'ah.. ngko enjoy.. n x condemn mende tu pun? aa inila contoh Muslim sejati..

She is Graphic Addicts said...

ala..artis malaysia nak tiru macam artis negara barat..dah sah2 la die buat tu. mustahil la..siap panggil peguam lagi. memang betul la tu kan?

She is Graphic Addicts said...

ala..artis malaysia nak tiru macam artis negara barat..dah sah2 la die buat tu. mustahil la..siap panggil peguam lagi. memang betul la tu kan?