Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Noise Pop Attack

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






08 February 2008

Noise Pop Attack


click gambar untuk besarkan

Orang2 "noise pop attack" ada bagi flyer ni masa kat Central Park Avenue of One Utama masa 8tv Concert.Besok aku akan pergi gig ini,Aku rasa inilah gig pertama yang aku pergi yang kena bayar dan ini jugalah kali pertama aku akan pergi ke MCPA HALL..walaupun kena bayar aku tak kesah.aku nak jumpa kugiran kugiran kegemaran aku.Aku pergi dengan kawan aku besok.Kalau jumpa aku kat sana tegur la.

Antara band yang akan perform besok
hujan,they will kiss us alla,deserters,pirority,daceto,theradio,oh chentaku,ashesofscarlet,madhouse,secondcombat,rocknrolljohn,fusegiven dan BITTERSWEET

Tempat-MCPA HALL
Masa-9FEB 1petang
Tiket-RM18 untuk 100orang yang terawal akan mendapat thsirt percuma

--------------------------------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatkan informasi/gosip/isu semasa terbaru anda boleh melanggan secara percuma

Klik disini untuk melanggan

No comments: