Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Ayah Achik SPIIN meninggal

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






28 March 2008

Ayah Achik SPIIN meninggal

Al Fatihah buat ayah Achik.... semoga Acik dan famili tabah dan redha atas pemergian alahyarham

"TAKZIAHdaripada SS dan juga warga kerja RAP kepada bekas penyanyi utama kumpulan Spin, Achik yang kematian ayah tersayang pagi semalam akibatsesak nafas. Wakil syarikat rakaman Achik, Fantasia Music City (FMC) menghubungi teman sekerja SS untuk menyampaikan berita sedih ini.

SS difahamkan, arwah bapa Achik, Md Shaari Kassim, 58, meninggal duniadi Hospital Besar Seremban dan dikebumikan di Tanah Perkuburan KampungTengah, Batu Lapan, Labu, Negeri Sembilan.

Bagaimanapun SStidak tahu pula punca kematiannya sama ada dia menghidap penyakit lelahatau jantung dan berapa lama tinggal di hospital. Wakil syarikat FMCyang memberi khabar itu mengatakan pihaknya tidak memperoleh banyakmaklumat memandangkan Achik sendiri tidak menjawab telefon bimbitnyawalaupun berkali-kali dihubungi.

Tidak mengapalah, tentu Achik sedang sibuk menguruskan jenazah bapanya. Dalam waktu sama, tentu dia sedang bersedih.

Ini kali kedua Achik berhadapan dengan kematian dalam keluarganya.Pertama apabila anak sulungnya meninggal selepas beberapa haridilahirkan dan semalam bapanya pula.

Apapun nasihat SS buatAchik agar kuat menghadapi dugaan Allah. Percayalah, Allah hanyamenduga kepada umatnya yang dirasakan mampu dan mempunyai kekuatanuntuk menghadapinya.

Lagipun Allah lebih menyayanginya danmarilah kita bersama-sama berdoa agar roh bapa Achik ditempatkanbersama-sama orang yang soleh dan dirahmati Allah. Al-Fatihah."

--------------------------------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatkan informasi/gosip/isu semasa terbaru anda boleh melanggan secara percuma

Klik disini untuk melanggan

Chat PANAS!

No comments: