Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Fotografi

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






16 March 2008

Fotografi

Aku memang minat sangat fotografi dari dulu.Tapi sayangnya aku tak ada DSLR camera untuk mengambil gambar gambar menarik.Aku ambil gambar pakai handphone aku sahaja.
Nah untuk tatapan anda sebab sudah lama aku tak update blog ini.maaf buat masa ini hanya satu gambar sahaja


Adik kepada kawan aku tengah leka bermain kucing

UPDATE 17/3/08
Tepi Jalan
Bukan Rumahku







--------------------------------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatkan informasi/gosip/isu semasa terbaru anda boleh melanggan secara percuma

Klik disini untuk melanggan

Chat PANAS!

5 comments:

Anonymous said...

ko kalo minat ngan photography...kene la kreatif..ni ko kasi gambar umah ngan tepi jalan pastu adik member ko main kucing watpe...at least kene ade diorama skit..gambar ni kalo ko btul2 kreatif ko leh ubah dari sekadar gambar ke maksud yang lebih mendalam...cari la blog2 photography...mintak tunjuk ajar diorang camne nak menghasilkan satu gambar yang bukan sekadar gambar, tapi something yang dpt memberi maksud atau isi tersirat....

Anonymous said...

Thanks bro.aku akan cuba usahakan =]

Anonymous said...

ok..selamat mencuba..hopefully ko berjaye dlm bidang ni..and cepat2 la update cerite panas2...bosan dah nie oiiii.....ahahahha

Anonymous said...

my 2 cents comment..
practice more on how to take a better pic. i dun mean "better" here u need to use a DSLR or watsoeva but, take a meaningful pic. a picture that can story what actually u're trying to say.

a pic can tell thousand words. i'm also still learning to take a better pic.

nice try, i support ur interest in photography.

Anonymous said...

ha4.... gmbr apa ni...??? gmbr korek tahi hdung ka....?