Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: GAMBAR: Pak Lah & tabiat meraba perempuan???

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






07 March 2008

GAMBAR: Pak Lah & tabiat meraba perempuan???

Apa nak jadi??
The image “http://i257.photobucket.com/albums/hh231/ainfarisya/PakLahImamHadhari.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
The image “http://i257.photobucket.com/albums/hh231/ainfarisya/Page5copy.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
The image “http://i238.photobucket.com/albums/ff105/zainuddinmaidin/2276441853_ac867b05ee_ow.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

The image “http://i238.photobucket.com/albums/ff105/zainuddinmaidin/Untitled-1.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.


--------------------------------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatkan informasi/gosip/isu semasa terbaru anda boleh melanggan secara percuma

Klik disini untuk melanggan

Chat PANAS!

29 comments:

cupcakes said...

lol xbaik la sape yg buat benda ni.. as a minister mmg akan jumpa rmai org, termasuk delegasi2 luar, org rmai etc etc. bukan senang woo nk jd PM. respect la kredibiliti beliau &keburukan org jgn disebar2. hee. juz my 2cents.

Anonymous said...

dude....xbaik la membuka aib org...please respect our leader...nobody perfect....

Anonymous said...

aa.. dh tau susah nk jadi PM, apsal buat keje x senonoh camni. u cakap x baik buka aib org, tapi nih PEMIMPIN, sepatutnya CONTOH kpd sume rakyat Mesia.. u nak contoh yg ni ker??

kalo satu hari nanti, ALLAH tanye aku kt Mahsyar, naper aku raba popuan, aku cakap pemimpin aku yg ajar.. pastu kalo dia tanya dgn Pka Lha naper ekau buat? rakyat undi aku.. abih2 ujung2 kiter suma kene.. ngko nak ke masuk neraka?

Anonymous said...

baii..cakap senang la.lu try sket jadik pemimpin.

Anonymous said...

baii..cakap senang la.lu try sket jadik pemimpin.

pembaca said...

macam la ko tau ko boleh jawab macam tu kat padang masyar nanti. bende yg ghaib jgn dibuat main. ko takkan tau ape yg terjadi kat sane. tapi wajib percaya.

cupcakes said...

to 1st anon, da tau meraba tu xbaik jgn la buat.. lol. yg baik ko contohi, yg buruk xpayah laa. (ko pun xnk jawab bende2 yg xbaik ms hari perhitungan nnti, kn?) :]

cupcakes said...

i'm sorry, the above msg is for anon no2 :P

Anonymous said...

rakyat dah memberi jawapan dalam pilihanraya..nah! tengokla sendiri, pemimpin yang kamu banggakan ni dah hampir tersungkur!!! bukan sesapa pun aibkan dia, tapi dia sendiri yang aibkan diri sendiri..memalukan agama, bangsa dan negaranya!!patutnya dia dinyahkan terus dari jadi pemimpin.

Anonymous said...

hahaha...ak bkn sokong memane pn...manusia kat bumi Allah ni...kt harus hormat sesame sendiri...even pd makhluknye yg len spt haiwan dll...even die bersalah ke...ape ke...teguran adalah yg plg baik...bknye dengan membuke aib..

Anonymous said...

keh3..klako den nengok...ni la konsep islam hadhari..islam ikut zaman..bukan zaman ikut islam..fikir2 kan la..yg penting BA dpt menafikan 2/3 majoriti BN di Malaysia..A mighty Malaysia is yet to be born

Anonymous said...

org umno ske bcakap byk.. mcm si tikus tu..
tp ilmu x pnuh di dada...
nak tawan kelantan.. tp kubu sndri dah ditawan.. tahniah BA!
baru korg tau penangannya..
yg org pro-BN kat atas ni satu lg x pandai.. Klau xde yg perfect.. maknenye kesilapan begitu patut dimaafkan?.. klau camtu xyah la bdosa klau hakikatnya manusia mesti ada kesilapan tnpa sengaja mcm PM kite wat.. huhu..

Anonymous said...

hahaha...ak bkn sokong memane pn...manusia kat bumi Allah ni...kt harus hormat sesame sendiri...even pd makhluknye yg len spt haiwan dll...even die bersalah ke...ape ke...teguran adalah yg plg baik...bknye dengan membuke aib.. ---->> AK SOKONG!!

Anonymous said...

sukahati korang la..tapi aku yg dok perak ni susah ati sbb kerajaan campuran..mb org PAS tapi yg control negeri DAP..

Anonymous said...

weh blog bangang..... tlong buang gambar p.mnster kita ni.....!!!! xbaik letak..... bdosa tau.... mna la tau, bkn niat dia... aku harap buang cpat gmb ni.... xbaik bt kat pmimpim kita ni....!!!! klu korang pndai sgt jd larh pmimpim sndiri..... delete ths photo.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

haha.. jgn aa kutuk blogger.. dh namanya tu pemimpin.. bukan org biasa.. so that people know what type of person he is. Islam ni bukan boleh ambik stgh2 aa cik. carik aa gmbr Tok guru kalo dia ada buat cenggitu.

adapun kalo nak persalahkan, salahkanlah tukang ambik gambar nya!!

Anonymous said...

haha.. jgn aa kutuk blogger.. dh namanya tu pemimpin.. bukan org biasa.. so that people know what type of person he is. Islam ni bukan boleh ambik stgh2 aa cik. carik aa gmbr Tok guru kalo dia ada buat cenggitu.

adapun kalo nak persalahkan, salahkanlah tukang ambik gambar nya!!

Anonymous said...

whai org pecinta keamanan?
kenapa malu bila sebut pasal keaiban?
lakukan kesalahan x tahu malu pulak?
bila da terbuat... maka teraiblah..
di arab saudi pernah menghukum kepada pesalah dengan mggantung diri di khalayak ramai.. supaya kesalahan itu tidak akan diulang..
klau kesalahan disembunyikan..
maka kebenaran xkan terserlah.

fikirlah cara terbuka.. jgn salahkan pihak2 yg mendedah smua ni.. atas tujuan mbuka mata rakyat..
klau x puas hati pasal hukum hakam..
boleh rujuk para ulama dan kita masih ada kitab.. ye tak?
peace malaysian...

Anonymous said...

yang mendedahkan kejahatan pulak disalahkan demi untuk menutup kejahatan.samalah mcm kes rasuah. tak heranla kat msia ni pelapor rasuahpun akan ditangkap, tapi perasuah dicium bontotnya..

Anonymous said...

dulu aku pun bersangka baik bila melihat gambar paklah letak tangan kat bahu minah bond tu (walaupun dengan tak berlapik), aku kata dlm hati maybe dia tak berniat nak pegang..TAPI bila aku tgok gmbar paklah peluk pinggang minah bond (minah bond lagi) sambil tersenyum (menunjukkan dia dengan perasaan bangga dapat peluk pinggang minah seksi ni).ini bukannya perbuatan tanpa niat la...ini memang ada something wrong somewhere..(mungkin paklah ni gatal atau ....?????). kalu khairy jamaluddin wat camni aku tak heranla, tapi paklah yang dah tua, imam had hari lak tu....huh??

Anonymous said...

aku sokong komen anonymous pasal wahai pencinta keamanan tuh! sokong sama skali!!~!!! mehla kita fikir cara utk bagitau kt Pak Lah.. semmoga kita xde saham yg telibat sama kt Akhirat klak..

Anonymous said...

udah lah tu.. jangan lah buka aib orang.. kita pun tak tau lagi macam mana.. apa persaan kalu bapak kau di ambil gambar camtu.. mesti malu kan. Biarlah Allah Yang hukum.. tak usah kita membuka aib org.. mana tau gambar tu gambar tipu.. sia sia jer dapat dosa.. dosa dgn Allah boleh berdoa dimaafkan... kalu dosa ngan sesama umat... kena mintak maaf ngan org tu... nanti sampai mati pun x dapat mintak maaf ngan Pak lahh... Lu fikirlah sendiri..

Anonymous said...

wahai pendapat di atas..
pernah x belajar agama?
pernah tahu nabi dan para sahabat berkata bahawa jika ada diantara kamu berbuat salah.. maka tegurlah..
walaupun seorg pemimpin yg besar dan gagah.. jika berbuat salah.. tegur juga. Bkn menyembunyikan..
keaiban xkan terjadi jika ia x diundang(btul2 faham x ni?) aku merayu supaya org yg buta2 ni bukak minda. kesian sgt aku lihat kalian..

biar Allah sahaja yg hukum?
ok.. andai kata kejadian tsunami itu angkara segelintir atau cuma seorg saja hamba Allah yg bbuat dosa dibumi, kenapa yg tidak berdosa turut terima malapetaka tersebut?

Sekali Allah turunkan bala di malaysia.. org lain pon terkena tempiasnya..
kerana nila setitik.. rosak susu sebelanga ye saudara..

bila llaki bkn muhrim mnyentuh kulit wanita lebih haram daripada khinzir..
fahamilah...
bila sehelai rambut bg wanita itu adalah aurat dan haram menunjukkannya.. maka
fahamilah...(wanita umno yee..)

dan jwablah.. siapa yg letakkan undang2 begini.. adakah kita peroleh agama ini?

adakah KITA ikut peraturan agama ini????

nak jawab pon masih kna tggu di alam kubur wahai saudara?

Anonymous said...

udahlah tu..dia mmg silap..dan ramai lagi yg silap camni tapi xde org tegur pun.

skrg ni pm tgh alami tsunami politik..kalau kita org melayu sendiri dok hentam pemimpin kita sapa lagi nak backing?ntah2 dia pun dah insaf..gmbr ni pun ntah2 bler zamanlah amiknye..jgn hrp kat umno@bn je dok b'juang,kita pun sama kena b'juang jugak..jgn sampai bangsa lain perintah kita..

masa tu nak nyesal pun x guna..jgn ckp ikut sdp mulut je..amiklah contoh kat penang tu,baru menang sehari dua dah nak buang dasar deb.
tu baru dpt pgg negeri..klau dpt pgg negara?mcmmana?!

yang kalah pun muhasabahlah diri..henti2kalah m'hentam pemimpin kita..dia silap p'caturan tapi mungkin dia dah buat yg t'baik..think positif..

Anonymous said...

hahha.. ko ni gila ke?
sapa plak nak hentam dia?
siapa hentam siapa?
bodoh!
kocek tu da byk sgt duit ke ckp camtu?
dah kaya raya sgt ke?
gram btol aku org nak backup paklah!
klah dia syg org mlayu..
kita xkan jadi camni...
hari2 pon makin ssh.. suh org positif... jgnla ckp pandai je..
org da alami mcm2.. baru kuar rasa x puas hati.. paaham x!??
baru skang nak ingat ke diri?
baru skang tringat kat bangsa?
ko masih x tlambat..
ko patut btaubat..

Anonymous said...

penang buang DEB, Terengganu & Perlis buang raja.Mana lagi teruk?

Anonymous said...

bukan senang nak jd pemimpin tp tuan guru dah tunjukkan mcm mana jd contoh pemimpin yang baik.heran kalo ada org bg alasan susah nak jd pemimpin jd kena la meraba

Anonymous said...

pemimpin buat dosa macam tu kau bela lagi???
jahil ke bodoh korang ni...!!

aib apanya..dia buat terang2...bukan dalam bilik hotel...orang buat dosa takkan nak diam...kan sama2 terima balasan nanti...dunia atau akhirat..fikir laa akal dan iman kan ada!!!

:)) said...

alahai korang nie.
sesama islam gaduh pasal hal ni.
org yg bukan islam bce.
diorng tepuk tgn.
mcm ni la org melayu sekrg.
gaduh sesama sndiri.
siap ckp bodoh lagi.
hurm. xbaek manipulasi gmbr.
walaupon bnda nie xbaek.
dh tau xbaek xpayah la ikut.
drp korang saling maki dkt sini.
baek la korang muhasabah diri sndiri oke.
wassalam. :))