Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Baru berlakon satu drama, Fifi 'fired' teman lelaki merangkap pengurus peribadinya!

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






12 April 2008

Baru berlakon satu drama, Fifi 'fired' teman lelaki merangkap pengurus peribadinya!

hebat! hebat! Baru berlakon satu drama, dengarnya Fifi dah fired teman lelaki dia

mcm kata Donald Trump, "You'r Fired!"

The image “http://fifi.com.my/portal/images/olaypaper.gif” cannot be displayed, because it contains errors.

Dengarnya bercinta dengan Presiden Prowaris la plak

The image “http://www.prowaris.org/media/ferizOmar.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Kesian...dah elok2 sepadan dgn yg dulu, si kancil dah masuk ke dlm mulut buaya besar! si Feriz ni dah ada teman wanita antara playboy besar gak tu


Sejauh mana kebenaran gosip ni, kita tunggu & lihat!!!

--------------------------------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatkan informasi/gosip/isu semasa terbaru anda boleh melanggan secara percuma

Klik disini untuk melanggan

Chat PANAS!

19 comments:

Anonymous said...

hmm . . .menarik !!! Tapi kena ler usul periksa cerita nie supaya kita pastikan kesahihannya.

Anonymous said...

Pelik jugak. Dalam blog fifi ada penjelasan yang dia difitnah ... agaknya "orang yang terkecewa yang perasan boyfriend" fifi tu dah tak dapat ikut budaya Persaan Hasad Dengki (PHD) saja nak menjatuhkan maruah fifi. Kesian dia.

Lawati laman : www.fifinoorhafiza.blogspot.com bawah artikel bertajuk BERHENTILAH !!!

Anonymous said...

Beb, mamat yang "kecewa" tu sebenarnya penulis skrip kat TV3. Aku kenal sangat. Selalu tumpang periuk nasi FIFI, kononnya boleh lah cukur si FIFI bila dia naik besok. Memang dasar lelaki yang .... Kat tv3 nie semua perasan yang dia kuat mengaku abang angkat ler, kakak angkat ler, adik angkat ler. naik meluat pulak. Dengan harapan dia terangkat lah sama boleh tumpang hidup senang dengan mereka ...

Anonymous said...

Huh??? Penulis skrip, padan lah kat forum cari.com nampak 2-3 watak menyamar yang semacam tersusun rapi penulisannya. Yang kelakornya dia boleh buat pengakuan pulak. Cheap skate betul ... lawak siul

Anonymous said...

Assalamualaikum wbt.

Saya ada membaca artikel BERHENTILAH ! di blog Fifi. Jelas dia Muslimah yang benar-benar matang. Nampaknya insan yang membuka ruang perbincangan gossip mengenai Fifi, benar-benar berniat jahat terhadapnya. Nauzubillahiminzalik.

Dari artikelnya juga, Fifi ada meyatakan bahawa HANYA LELAKI YANG MELETAKKAN ALLAH, MUHAMMAD dan ISLAM sahaja diterima.

Pendeta Melayu juga perasaan seolah lelaki yang berniat jahat terhadapnya itu daripada awal lagi ditolak bulat-bulat oleh keluarga Fifi kerana sikap BIADAP dan KURANG AJAR YANG TERLAMPAU.

Sedar-sedarlah ya. Bertaubatlah.

Anonymous said...

Salam,

Harap perkara ini diselediki terlebih dahulu..

dan saya amat mengenali CIK FIFI...

mudah mudahan CIK FIFI tabah menghadapinya..

BEEP BEEP

Anonymous said...

Semua bermuka2....dunia oh dunia!Masakan pokok bergoyang kalau tiada angin..walau bagaimanapun kita doakan saja kesejahteraan hidup mereka.

Anonymous said...

kat forum dah banyak kes pasal dia 2 orang. hot ke dia orang ni...hmmm....hot di siang hari ....ekekek....sapa prowaris ni gamaknya?

Anonymous said...

Kalau nak ikutkan aku dah saman, saman, saman. Kes macam nie banyak terbukti yang kena aniaya menyaman balik sampai bangkrap.

Ingat-ingat lah kes siti nurhaliza-sharifah aini, kes rosyam nor pasal orang rosakkan nama isteri dia, dsb.

Pada aku ni rezeki FIFI, apa lagi belasah je mamat yang perasan boyfriend dia tu. Biar terduduk sekeluarga akhirnya.

Akhirnya FIFI sekeluarga yang kaya raya, tiap-tiap hari berhari raya ... huhu

Anonymous said...

kaya ke? kaya tak kemana pun..ingat2 lah...sedar2 lah...kaya kat dunia tak kemana pun Fifi...jangan nyesal tiada guna...

Anonymous said...

Yang penting saman, saman, saman. Bukan untuk kaya tapi untuk mati kan akal, bisu kan mulut, terkedu kan perut si durjana yang sengaja menganiaya FIFI.

Tapi kalau FIFI dah menang kes si si durjana yang sengaja menganiaya FIFI tu dijatuh hukum bayar bermilion-milion ringgit sampai bangkrap, dan FIFI tak nak amik duit tu. Ehhhhmm . . . berilah kat Amy Manjoi, ya !!!!!

Anonymous said...

SETUJU DENGAN AMY MANJOI...

LAGI PUN KELUARGA CIK FIFI PUN KAYA..APA KELAS SAMAN NAK DUIT UNTUK KAYA.. TAPI INI SOAL MARUAH.. SOAL KENA FITNAH..

DALAM FORUM CARI.COM, EX-BF (JIJIK AKU DENGAN DIA NI!!!) DIA KATA CALL CIK FIFI JAM 4 PAGI ORANG LAIN YANG ANGKAT.. DAH TENTU TENTU CIK FIFI TUKAR HANDSET NUMBER DAN BAGI SIM KAD TU PADA KAWAN DIA.. SEBAB EX-BF NI DOK SIBUK MENGGANGGU JER SMS.. SO APA HAL NAK FITNAH CIK FIFI NI BERKEPIT SAMPAI JAM 4 PAGI.. LU FIKIR LAH SENDIRI MAMAT... TAK USAH LAH NAK MENEGAK BENANG YANG BASAH TU.. YANG ENGKAU DAH TAK DITERIMA TU.. BELAH JER LAH.. APA KELAS GUNA FORUM DI CARI.COM TU MENYAMAR SANA SINI...BUAT TUDUHAN DAN FITNAH.. MENJAJA SANA SINI.. APEK JAJA DAGING BABI PUN LEBIH MULIA DARI KO LAH MAMAT.. DAN LAGI SATU JANGAN LAGI LAH GUNA NAMA FIFI UNTUK KESENANGAN KO TU..

CIK FIFI, SAMAN JER MAMAT SENGAL NI.. DIA SMS UGUT SANA SINI.. ADA BUKTI.. BAWAK JER KAT BALAI POLIS BUAT LAPORAN.. KITA ADA UNDANG UNDANG..

Anonymous said...

Saya sebagai pemerhati yang sakit telinga dengar semua ni mencadangkan supaya Encik Feriz Omar,adik Fifi dan Ex bf berjumpa dan berdamai secara profesional yang selalu dinyalak2kan Tuan Presiden...tak payah nak menyamar jadi PENDETA MELAYU,AMY MANJOI,LONG BAKAR dan yg lain2..golongan muda profesional tak buat mcm ni..kalau betul berani,jumpa..tutup cerita.ni menyalak2 kat sini buat apa.tak kan selesai...kalau betul gentleman, jumpa duduk dan berbincang.Itu saja pesanan nasihat pemerhati.Kita sebenarnya tak perlu nak menjadi orang lain untuk menegangkan benang yang basah..saya kenal Encik Feriz,saya kenal Fifi dan Juga Ex bf Fifi..saya tahu yang mana betul atau tidak..itu masing2 yang menilai.kitatidak menilai diri sendiri melainkan orang yg melihat kita...Fifi,ex-bf awak tu adalah sebaik2 manusia yg awak takkan jumpa lagi org mcm tu selepas ni.yg indah awak nikmati sekarang ni adalah hanya sementara.kekayaan takkan wujud selamanya...yang penting adalah keikhlasan...kalau bertudung,pamerkan sifat kewanitaan anda itu.sampai bila awak boleh bertahan menjadi diri orang lain..jangan menyesal.menyesal tiada gunanya..renung-renungkan lah..

Anonymous said...

Apa-apa halpun, buat fifi yang cantik, selidiklah dulu latar belakang lelaki yang bakal bertahta di hati you. Jgn tengok luaran aje. Tanya2 kat korang sekeliling. Air nampak tenang tak semestinya takde buaya. Samalah jugak dgn manusia yg depan org, pijak semut tak mati tapi kat belakang...hancus!

Ingat, kalau takde angin masakan pokok bergoyang.

Saya tgk anda gadis bertudung yg nampak sopan jadi buka mata seluasnya dan jgn hanya melihat kekayaan tanpa melihat keperibadian seseorang!

Anonymous said...

Kes CT ngan Tok Pah? hahahha lamenya reason, kes pon dipandang sepi je sebab ada kebenaran dalam kes tu, sebab tu CT x proceed pon ...

Anonymous said...

Salam..cik fifi..berhijrah lah ke arah kebaikan..saya percaya..Allah telah beri kecantikan luaran pada cik fifi..jadi cantikkan lah sifat dalaman itu..

Anonymous said...

WoW !!! Cik FiFi dah bertunang dengan Cik Feriz. Bagus. Meleleh ler air mata yang kecewa. Jangan mare.

Wa doa kan lu orang bahagia selamanya ....

Dah wa agak hanya orang yang benar diterima dan diredhai Allah, akhirnya. Dan yang salah tuuuu, bersiap-siap ler hendaknya, yaaaa ....

Adverts said...

Nak kawin dah bulan ni...

Anonymous said...

Hai..Fifi dan Feriz telah selamat diakad nikahkan pada 08/08/2008 di Masjid di Bangsar. Majlis resepsi akan diadakan pada 17/8/2008 di Sime Darby Convention centre. Muga jodoh mereka akan berkekalan hingga ke akhir hayat.