Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Si An Ju,

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






20 May 2008

Si An Ju,

Dulu dia penah buat hal pasal gambar lucah dia bersama seorang lelaki .Sekarang ada gambar dia muncul lagi di kaca skrin komputer anda.Betul ke dia tuh?menurut maklumat yang boleh dipercayai gambar ini diambil masa party kat pd tiesto kot?


http://farm4.static.flickr.com/3143/2496894786_d6d581ea53.jpg?v=0
The image “http://farm3.static.flickr.com/2113/2496890412_e98be433e3.jpg?v=0” cannot be displayed, because it contains errors.
http://farm3.static.flickr.com/2045/2496890414_b47045ba33.jpg?v=0
yang nih fazura.. pelakon gol n gincu

--------------------------------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatkan informasi/gosip/isu semasa terbaru anda boleh melanggan secara percuma

Klik disini untuk melanggan

Chat PANAS!

17 comments:

computerevo.com said...

rosak akhlak!

Anonymous said...

oohh.. ini la yang orang PD heboh hari tu. Kata kat pantai PD ada party liar sampai ke pagi.

cupcakes said...

gile seksi!

Anonymous said...

gle ah..fazura bkn men ayu lam cite ezora tu..haha

Anonymous said...

aih...apa nak jd la.
rosak akhlak.

Anonymous said...

ahli neraka jahanam

Anonymous said...

bia tebako n rentung skali boobies dia kt hell

Anonymous said...

pgi mati laaa anju nih. super impose la sgt gmbr nih ha!

Anonymous said...

perempuan malaysia sekarang semakin hilang maruah..... org putih ingat datang malaysia nak tgk kelainan.. tapi rupanya sama jer.. kat sana dia tengok telanjang .. kan malaysia pun sama jer terlanjang..... malu aku jadi rakyat malaysia.. kalu macam ni anak gadis kita semakin hilang maruah diri

Anonymous said...

otak letak kat pusat..!

Anonymous said...

bodo la pompuan nie...aku sbgai gurl pun malu tgk gmbr tu...

zul randy 241 said...

ehm, org jnis skrg mmg gler dh.. xtau nk mlu..

Anonymous said...

dia bangga nak jadi ahli neraka lah tu.... apalah... barang sendiri pun nak tunjuk kat org..igatkan seksi sangat lah tu... binatang jer yang menampakan kemaluan kepada umum..tu lah aku pelik pompuan kat malaysia sekarang.. di tak tau ker org yang bertelanjang/separuh bogel kat umum ni tak ubah seperti binatang... tapi apa nak buat.. kita dalam proses hari kiamat.. dimana manusia kembali ke hidup yang tak bertamadun...semua ni dah tertulis dalam Al-quran..apa yang dapat kita buat.. moga kita tak tergolong dalam org macam ni....kalu faizal tahir..bukak baju hanya menampakkan pusat.. sebagai aurat digam....Apalah nak jadi kat pompuan macam ni.. aku rasa aurat dia... lagi banyak yang terbukak... so kita tgk lah pemerintahan kita kat malaysia ini...aku rasa menteri kita ni.. kalu pompuan bukak baju tak der hal kut... digalakan... renung renungkan lah bersama dan selamat beramal...

Anonymous said...

apa nk jd nih.
astagha.. sekurang-kurangnya masa dia berpakaian cmnih, kalau tak teringat Tuhan pun pk la mak bapak ko zarina weh! Ya Allah.. apa nk jadi.

arab samseng said...

pehh..gile maut sial minah ni pakai mcmni..
gler r weh..
tak takut kena rogol ke?
ni klu perogol nmpk ni..mmg dia jilat satu badan..sluurrpppp!!!
hahahahahhaha!
gilo.r weh..dah2 la an oi..
dah x tahan dah aku tgk ko pakai mcmtu.
klu ko kawin ngn aku.
tkpe la jugak.
tiap2 mlm aku ajak game.
mmg lazatt!!

Anonymous said...

bodohnyer pompuan!!

Anonymous said...

die nie muke burok harap tayang bdan je la,eeeee,yeek!