Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Matamu sungguh gatal

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






29 June 2008

Matamu sungguh gatal


aku tak kenal artis ni..ntah la..tapi mata mamat ni pehal lak kat situ je

--------------------------------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatkan informasi/gosip/isu semasa terbaru anda boleh melanggan secara percuma

Klik disini untuk melanggan

Chat PANAS!

6 comments:

Lefty said...

muke pempuan cam geng af tu.. ape name tah.. yg malatop tu..

Anonymous said...

velvet.
kalu x silap la.
huhu~

noneoftheabove said...

mamat tu x sengaja jer tu..
dis TERtengok...huhuhu..lagipun minah tu dah bukak..kalu dah bukak tu mesti laa untuk dilihat kan...??

noneoftheabove said...

mamat tu x sengaja jer tu..
dis TERtengok...huhuhu..lagipun minah tu dah bukak..kalu dah bukak tu mesti laa untuk dilihat kan...??

Anonymous said...

betul! betul! Kalu tak bagi tengok bakpe tak tutup kan??

Anonymous said...

besaunyeeee