Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: artis tanggal seluar semasa perhimpunan 06/07/08

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






08 July 2008

artis tanggal seluar semasa perhimpunan 06/07/08



--------------------------------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatkan informasi/gosip/isu semasa terbaru anda boleh melanggan secara percuma

Klik disini untuk melanggan

Chat PANAS!

19 comments:

Anonymous said...

cari pasal btul mamat tue, x leh bayangkan kalo dia terlepas kene belasah ngan mamat2 yang tgh angin tue

Anonymous said...

pembangkang memang bodoh!! bawak kumpulan macam ni.. padan muka!!

Anonymous said...

people are laughing at us...oh malaysia ku. huhu

Anonymous said...

something wrong here... i hardly believe this is the work of PKR.
Looks fishy and funny... klo org BN yg buat concert and invite artis camni, ble percaya la...

Abu Husna said...

Bodoh ke dapat kuasai 5 negeri? BN lagi TOLOl!!! BODO macam khinzir!!
5 negeri terlepas, bangang betul...yang londeh seluar kumpulan tu...apa yang ko marah pembangkang!!!

Yang bongoknye, kat 5 negeri tu Pakatan Rakyat bukan pembangkang, BN bodo laa pembangkang... ko tak sekolah ker???

Tak yah jawab laa pasni aku tak masuk dah web ni hehehe

Assalamualaikum...

tak reti jawab salam ke??
Takkan bodoh...jahil pun ye gak

Wassalam

Anonymous said...

abu husna...abu husna.. nampak salah org aje.. statement sendiri dh menampakkan kebodohan sendiri.. memaki hamun sana sini... statement tu tak boleh menunjukkan kita pandai.. tapi seolah2 mcm membuka pekung di dada.. jgn terlalu emosi.. nnt org makin membenci..

Anonymous said...

Apa nak jadi la kata gi protes laung takbir.abis2 buat konsert rock,londeh lak seluar.lepas tu balik singgah pulak tgk konsert kat stadium tgk mas idayu gelek...apa nak jadi.

Anonymous said...

antara org2 yang sepatutnye dipanggil tolol dan sebagainye...si abu husna ni...

firdaus said...

patutlah orang pas semua pakat boikot perhimpunan protes rupanya pkr bawak budaya umno.sudah la pkr, kalau dah taubat tu taubat la betul-betul buat apa diturut perangai lama korang masa dalam umno dulu.konsert-konsert semua ni hanya budaya umno saja.nak sambut ulangtahun merdeka konsert, nak sambut tahun baru konsert, dan semua acara-acara besar yang dianjurkan kerajaan bn dah macam diwajibkan kena ada konsert.kalau korang islam hadhari takpe la sebab islam hadhari buat konsert,bersalam laki perempuan, warnakan rambut, tak pakai tudung takpe tak haram.bukan tu saja banyak lagi tapi tak larat la aku nak bagitau satu-satu.tahniah kepada unit amal pas dan ahli-ahli pas yang boikot perhimpunan protes ahad lepas.tetaplah pendirian anda dengan islam yang berpandukan al-quran dan hadis.yang haram tetap haram tiada apa yang boleh mengubah hukum allah s.w.t

Anonymous said...

artis???

layak ke individu yang cetek akal seperti dia digelar artis??

rasa2 sedar la diri!

x famous mane pon..

org dah kasi kesian,datang buat perfomance,'korang' lebih2 plak..korang x terkenal la weyh.

jd artis pun blum layak..BAIK JADI ARTIS TEPI JALAN..

Anonymous said...

nasib baik aku x ikut spupu aku turun cne..
kalo x,kasut aku ngn kasut2 spupu aku da aku baling..
ntah hape2 ntah 'pembangkang' nie.
cam xde band len yg lg berpekdah
drng nk bwk..
hmmm....

Anonymous said...

a'kum..
buat makluman semua pembaca.

kenape kite protes penyanyi rock kelakuan begitu?

cakaplah terlebih dahulu pemimpin 'islam hadhari' kesayangan korg sedang buat party dirumah dengan dihadiri para model cantik.
dan kenangan manis pemimpin korg bepelukan gadis 'amerika-cina' itu. dan tabiat suka tidur.

bila kami protes pemimpin kesayangan, korg ckp kami x sempurna, tp korg protes mat rock itu, korg yg sempurna.

wahai org2 UMNO. jgn pura2 lg,
klau duit poket terasa sikit nak isi myak.. mengaku aje dan jgn malu dgn party sendiri.

ORANG UMNO, MEH SINI KITE TGK SAMA2
AKSI KELAKAR:
1.PEMIMPIN PEGANG/PELUK PEREMPUAN LAIN. (RASANYA ADA DI BLOG INI)
2.KWN2 PEMIMPIN JUGA ADA TUNJUK SIMBOL LUCAH KETIKA BERKEMPEN DAN DI DLM PARLIMEN.
3.ISTERI PEMIMPIN ISLAM HADHARI NAMPAK RAMBUT.
4.WANITA UMNO ISLAM TP ADA RMBUT DEPAN TUDUNG DAN ADA YG BEWARNA, ADA YANG X PAKAI TUDUNG LGSG DAN ADA YG MENGEBOM ORG.
5.DULU DR.M JADI SIMBOL KBANGGAAN, SEKARANG NAK MARAH DR.M DAH TERASA SERBA X KENA.
6.NAK BERKEMPEN BAWAK BENDERA DACING DARI RUMAH, TP XDE GENG DI LUAR, TERUS BALIK SIMPAN BENDERA DACING.
7.KATA PROJEK KHINZIR RAKSASA, TP SENDIRI KENA BABI NEGARA.

7 benda ajaib di dunia.

PKR PERLU BELAJAR DARI UMNO:
1.dari segi konsert.
2.dari segi buka aurat
3.dari segi simbol lucah
4.dari segi pergaulan bebas
5.dari segi fitnah

jika semua ini dipelajari dari UMNO, dgn mudah saja PKR mentadbir negara. Rakyat MALAYSIA cintakan kebebasan. Semua jenis kebebasan.

ITULAH SEBENAR-BENARNYA MALAYSIA

fikirlah sendiri para pembaca budiman.

ikan_mati said...

ingatkan teruk sangatlah.. (aku ingatkan dia bukak seluar sampai nampak peha ke apa)

aku bukan backing diorang. tapi kita sendiri pun jgnlah cepat sangat melatah. dalam video ni part yg seluar terlondeh tu kita tak dengar apa. kita sendiri pun tak pasti apa sebab dia buat camtu. so, jgn angin tak tentu pasal.

(hek eleh.. setakat nak tengok org seluar londeh, pegilah jalan2 sekitar KL. mmg boleh jumpa punya. yg lebih "hina" bila yg pakai seluar londeh tu org perempuan. macam tak tahu malu tunjuk "ekor ikan paus" pada public)

"renung-renungkan dan selamat beramal ^_^"

Anonymous said...

omg..cm dh tknak duk malaysia ar cmni..mcm2 betul dh t'jadi..isk2..pe dh jd dgn malaysian n melayu??..

arab samseng said...

orang melayu mmg buduh.
sudah buduh.
sombong pula itu.
hanya tahu meletakkan idea pada blogger sahaja.
orang melayu suka memfitnah.
orang melayu suka benci membenci.
masing-masing hanya tahu tunjuk hebat secara bersembunyi sahja.
tetapi tidak tahu untuk berunding dan bertolak ansur.orang melayu memang pengecut.orang melayu perlu sayang ulama melayu supaya bangsa mu aman makmur.kerana mereka-mereka ini yang menjadi sebab negara malaysia aman makmur.
sayangi ulama anda.

Anonymous said...

kpd firdaus, saya sokong 100% ape yg anda ckp.

kpd ikan_mati, ape yg dorg dok hangin sgt smpi g belasah mamat tu bukan smata2 sebab dia londehkan suar jek, tp dia wat gaya yg ada maksud tersirat yg sensitif. korg mesti tau ape maksud tu kan. saya malas nk taip kt cni.

malaysia skang ni dah teruk sgt2 dr semua segi.

1. agama, hancur. seks bebas skang dah jd benda normal. minum arak mcm minum teh. jenayah dah mcm hobi manusia. nak bunuh org, culik anak org, suka2 hati je.

2. politik? huh jgn ckp ar. bukan skang je, dah lama politik kita busuk. sapa punca? pk sendiri ar sapa yg memerintah kita sejak berkurun lama. pastu skang sibuk nak tuding jari, org tu salah org ni salah. org tu fitnah org ni fitnah. umpamanya diri tu langsung xberdosa, xpnah fitnah org, mulia gile. jijik btol ar. 1 negara tau mereka tu salah, tp xmampu nak wat pape. kenapa? sbb mereka terlalu berkuasa. kuasa dah lama mereka dpt sejak dulu lagi. sbb tu mereka bleh wat ape je yg mereka nak.

semakin hari, sy semakin mual dgn politik malaysia. adakah pemimpin malaysia bakal jd mcm bush? nauzubillah...

tokan said...

pembawaan tajuk dlm artikel ni mmg sengal. londeh dgn tanggal mpunyai maksud berbeza.jgn suka hati nk mensensikan blog anda yg jelas mencedok bahan dari web lain!

Anonymous said...

Assalamualaikum.

Saya pelajar Malaysia di luar negara ..dah hampir 2 tahun saya tinggalkan negara.Rindu teramat makanan Malaysia..tapi sedih saya lihat apa yang terjadi di negara.

Sumpah jadi mainan..so*omi jadi mainan..kita sebagai rakyat jangan melatah..penyanyi tu saja nak naikkan darah..cuba bayangkan kenapa penyanyi jemputan pkr nak tunjuk bontot..i rasa ada komplot mungkin ada orang yang bayar dia suruh buat macam tu wallahuallam...

daripada kita bergaduh camni baik doa banyak2 ..

Anonymous said...

Pening, Pening.......

Dua, tiga kera Kak Umie,
Mana nak sama yang ekornya kontot,
Negara lain sibuk nak perbaiki ekonomi,
Negara kita kecoh pasal siapa main buntut.