Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Kota Damansara-Cheras

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






23 December 2008

Kota Damansara-Cheras

The image “http://thestar.com.my/archives/2008/6/15/nation/n_01railtrack.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
Aku selalu lihat iklan di tv mengatakan bahawa aliran baru akan dibina iaitu dari Kota Damansara Ke Cheras.Aku sangat gembira dengan berita ini.Aku rasa dengan projek baru,ia akan lebih memudahkan orang awam untuk pergi ke sana sini.Bukan sahaja dapat memudahkan orang awam,bahkan dapat meningkatkan ekonomi negera,pelacong asing akan lebih mudah untuk melawati tempat-tempat menarik di Malaysia tanpa sebarang penipuan yang selama ini pemandu teksi yang tidak bertanggungjawab mengenakan tambang yang lebih untuk kesempatan diri.

Ianya dijangka siap dibina pada tahun 2012.Lama lagi la.Tidak merasa aku aku nak guna untuk aku pergi ke lepak di sekitar kl menggunakan kemudahan ini,mungkin aku akanmenggunakan kereta atau motor ayahku untuk aku bergerak kesana sini.
--------------------------------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatkan informasi/gosip/isu semasa terbaru anda boleh melanggan secara percuma

Klik disini untuk melanggan

Chat PANAS!

No comments: