Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Selamat Tahun Baru & Azam Baru

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






31 December 2008

Selamat Tahun Baru & Azam Baru

Besok berakhirlah tahun 2008,tahun 2009 akan menjelma dan tahun depan juga aku akan bergelar remaja 'tua' kerana aku akan masuk 18 tahun.Tahun ini banyak perkara yang berlaku dekat aku suka duka aku kongsikan di blog aku ini untuk tatapan kamu semua.Aku tahu blog aku sudah semakin bosan,tetapi apa nak buat kan?tak apa.mungkin aku akan gunakan cara lain untuk menarikkan blog aku yang tidak seberapa menarik ini.

Okay la,aku akan ceritakan azam aku untuk tahun hadapan
1.Aku nak masuk ke universiti tempatan yang menyediakan jurusan senigrafik ataupun fotografi
2.Aku hendak mengambil lesen kereta untuk memudahkan aku pergi ke mana sahaja
3.Mencari teman hidup baru untuk aku.
4.Kerja dengan tekun, separuh masa di sekolah kanak-kanak istimewa.Aku tidak mempunyai pengalaman menjaga kanak-kanak istimewa,mungkin hampir sama seperti menjaga kanak-kanak normal yang lain cuma perlu beri perhatian yang lebih dan aku perlu bersabar dengan lebih banyak.Aku akan kemaskini cerita ini nanti semasa aku kerja nanti
5.Menjual ebook Rahsia Google aku kepada banyak orang.Pendapatan dari ebook tersebut boleh bayar perbelanjaan aku semasa di universiti nanti.
6.Menulis ebook lain selain ebook Rahsia Google
7.Aku nak jadi insan yang berguna kepada keluarga dan masyarakat.Aku nak berubah.Aku nak jadi diri aku sendiri
8.Aku akan berusaha untuk mengenalkan diri aku iaitu Alan Marz kepada orang ramai termasuk rakan-rakan aku.
9.Aku akan berusaha untuk memajukan diri aku yang lemah
10.Aku akan bawa Greeny Bear aku di mana sahaja aku pergi,insyaallah


Dan akhir sekali aku akan cuba menggembiran pembaca blog aku

Nanti aku akan pergi ke the curve untuk menyambut tahun baru disana,jikalau anda bernasib baik anda akan dapat jumpa aku disana .See ya

--------------------------------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatkan informasi/gosip/isu semasa terbaru anda boleh melanggan secara percuma

Klik disini untuk melanggan

Chat PANAS!

No comments: