Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Azizah Mahzan & Zaefrul Nordin

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






16 February 2009

Azizah Mahzan & Zaefrul Nordin






Azizah Mahzan, 45, dikaitkan dengan Zaefrul Nordin selepas gambar mereka tersebar di internet.Aku betul-betul tidak sangka artis ini sanggup berbuat demikian sedangkan dia mempunyai isteri,tapi satu gambar boleh membawa 1001 cerita.Secara jujur,apabila sudah menjangkau usia,bertaubatlah dan sedarlah diri.Kita hidup bukan lama.

Ini soalan dari wartawan ditujukan kepada beliau

Apa hubungan Akak dengan pelakon Zaefrul Nordin. Gambar mesra dah tersebar dalam Internet.

Dia macam keluarga. Kami kenal sejak kecil lagi. Anggap dia macam adik. Akak pun rapat dengan isteri dia. Dia mengingatkan akak kepada pelakon Hani Mohsein (Allahyarham). Akak baik dengan Hani dulu macam dengan Zaefrul inilah. Tapi masa baik dengan Hani dulu tak ada pula orang buat cerita apa-apa pun? Dalam facebook pun orang kata kami macam ada “apa-apa tapi sebenarnya tidak. Kami boleh berkongsi banyak benda.

Situasi yang berlaku sekarang ni mungkin kerana Akak tak kahwin lagi. Ada tak usaha ke arah itu?

Tak rasa nak kahwin lagi. Peninglah fikir nak bercinta. Tapi akak gembira dengan kehidupan sekarang ni.


--------------------------------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatkan informasi/gosip/isu semasa terbaru anda boleh melanggan secara percuma

Klik disini untuk melanggan

Chat PANAS!

12 comments:

Obefiend said...

fuiyoh

i know you want to watermark your "exclusives" but for god sake find a better color of font for it. put them on the side will also make it nicer. no need to plaster teh URL LIKE NOMBOR PINJAMAN AH LONG.

i love your blog. i visit it whenever my RSS feed tell me you updated. but the big ugly watermark just sucks!

on a side note

new modern milf. she might be malaysia answer to SHARON STONE. the tua-tua still mau vogue. either that or MADONNA and CHER combined

HAHAHA

nice selection of BOOZE too. those are quality hard liquors!

ok fuiyoh! keep up the good work!

Anonymous said...

ape la nenek tua ni.
yg jantan tu ponn!!
takk sedar diri dah ada bini.
huhhh!!

Anonymous said...

ape la nenek tua ni.
yg jantan tu ponn!!
takk sedar diri dah ada bini.
huhhh!!

afuan16 said...

nie laa masalah...islam just a name..islam just semyg..posa...g mekah...ntah pa2 ja laa...islam is about everything..we're nothing coz ALLAH is everything

Anonymous said...

geli gle tgk pic dorg neh..sorg janda xsdr diri..sorg lg laki org yg gle pompuan, nenek pon nk lyn..huhu
pe prasaan bini zafrul klu tgk neh.."kami hanye kwn"
waklu!

Anonymous said...

APE NK JD NGN ARTIS TUA KT MSIA NEH
SOSIAL..N PIC KEDUA SIAP DE ARAK LG TU..ASTAGHFIRULLAH..HUHU

Alia said...

aku tertarik dgn statement dia "SEKSI Bkn Telanjang" dlm pancaindera

Anonymous said...

ini namanya manusia bodoh tak boleh diajar, cerdik tak boleh diikut..

Anonymous said...

berkongsi byk bende??
hik³

Anonymous said...

ish3 peluk bkn main lagi..kne ke dok atas laki tu..xptut2
yela masa muda2 dlu x dpt buat, so skg pape pn boleh saje ;p

Anonymous said...

yer la...dah kate janda tua.
dulu muda2 xley nk wat sme mda tu.
skang da xdak laki boleh laaa...
makcik sekor ni mmg tak takot mati dan ALLAH!!

Anonymous said...

x sedor ke diri...