Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Gambar Lan Kristal & Isteri Sambut Hari Kekasih

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






27 February 2009

Gambar Lan Kristal & Isteri Sambut Hari Kekasih



Gambar diatas diambil semasa mereka menyambut hari kekasih di sebuah restoran tidak bertaraf di Penang,Semasa sedang menikmati makanan di restoran tersebut,datang pula seorang penjual bunga sempena hari kekasih.Lan juga tak dapat mengelak membelinya dan menghadiahkan kepada isterinya.Siapa kata rokers tidak romantik?

--------------------------------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatkan informasi/gosip/isu semasa terbaru anda boleh melanggan secara percuma

Klik disini untuk melanggan

Chat PANAS!

4 comments:

Anonymous said...

mna bley celebrate v-day!

ikan mati said...

nak kata aku moden, aku pun tak sambut v-day.
nak kata aku kolot, aku rasa tak salah si suami nak beli hadiah pada si isteri tak kisah lah pada hari apa pun (termasuklah v-day atau pun 14 feb) ^_^

Anonymous said...

ala mybe kebetulan je kan yg si minah jual bunga tu kt situ. kalo x, xde nye ko nk buat cite cenggini..ye dak! ;p

Anonymous said...

ala mybe kebetulan je kan yg si minah jual bunga tu kt situ. kalo x, xde nye ko nk buat cite cenggini..ye dak! ;p