Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Gambar Candid Artis

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






28 May 2007

Gambar Candid Artis


lawak betul la gambar dia ni..aku da lupa sapa nama dia.haha
ape kes ni anuar zain buat cam ni..tau la hidung hang cantik..buat apa mau tunjuk kat orng lain.haha
amoi siti..gelek lagi...haha
yang ni pun aku lupa nama dia..tapi aku kenal

perghh misha omar...dari berdiri sampai duduk..ganas betul...haha

2 comments:

Anonymous said...

yg 1st 2 syarifah aleya...yg satu lg 2 hetty sarlene...hihi

Anonymous said...

yg bawah sekali 2 bkn akak ziana ke..mcm nak terberak pun ada..tergelak aku dibuatnya..ni lah over feel..
rasanya betul ziana zain..kalo misha cerah sket kulit die..
paling kelako anuar zain..x sangka aksi die..hahahaha nak terkeluar usus aku..mesti diorg malu giler kalo tgk balik kan..apa dah..