Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Jangan Pandang Belakang

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






27 May 2007

Jangan Pandang Belakang

.tinguk eklan cam besh jerr... kan kan ?
Image

Image

Fuiyoh!!citer ni mmg btul2 cinta antu. kok aku igtkan citer antu diharamkan kt mesia ni so aku pun memberanikan diri laa pegi tgk...

jln citer mmg seram & saat2 antu tu menjelmakan diri mmg saspen giler.. smpi ade sorg mamat tu menjerit sakan.. tapi bentuk fizikal antu ni agak kelakar skit... huduh tp comel... masa saat dia nak klua tu jer yg yg takut tp selebehnye tu... hanya mengundang gelak ketawa seluruh panggung... Laughing

ade 1 part yg mengingatkan aku pada citer antu 'the ring'.. yg antu tu merangkak.. telako towl..

lakonan pierre yiba yiba andre andree ni mmg besh.. heroin dia tu sapa ntah nama dia.. sgt laa kaku.. failed btul. budak pompuan yg tggl kt kg andre tu pun telako gak.. dok kg tapi ckp slang2 omputih.. lakonan ruminah sidek tu mmg besh.. aku paling seram masa dia ajak antu tu naik umah.. pastu masa khatijah tan nak tutup pintu tu.. skali ade angin masuk menderu.. pergh! smpi arini aku teringat.. lakonan khatijah tan.. hmm menjadi Very Happy


overall nye.. tahap kebestan filem ni aku kasik 3 1/2 dr 5 & tahap keseraman dia 4 out of 5..


smpi arini aku tido bukak lampu bilik aku.. tatut Embarassed
apa2 pun citer ni dah melepasi kutipan 7 juta dan 1 rekod baru untuk filem malaysia ... tahniah

No comments: