Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Kawan aku kena chicken pox

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






25 May 2007

Kawan aku kena chicken pox

IPB Image

Ini gambo yang dier amik seniri masa dier kene chickenpox...lama gak dier kene chickenpox ni...Skg dah ok, aku pesan kat dier jgn makan KICAP!

kalau nak bagi cepat keluar bila dah kena chicken pox ini senang sahaja, iaitu dengan minum air kelapa. Dengan mium air kelapa ini chicken pox tu akan cepat keluar. Nak hilang gatal-gatal rembaskan dengan daun SEMAMBU.

Kalau nak bagi cepat keluar bila dah kena chicken pox ini senang sahaja, iaitu dengan minum air kelapa. Dengan mium air kelapa ini chicken pox tu akan cepat keluar. Nak hilang gatal-gatal rembaskan dengan daun SEMAMBU.

setiap orang mesti kena chicken pox.. mak aku la cakap..
klu x kena time kecik mesti kena gak time dah besar..
aku dah kena chicken pox ni..
masa form 5..
seminggu gak aku x sekolah..
nasib baik x kena masa SPM..
ape2 pun, saper2 yang kena chicken pox,
minum air kelapa..
pastu mandi ngan air daun semambu..
x pun daun semambu buat lapik masa tido..
ni semua petua dari mak aku..
1 lagi, jangan makan kicap sbb nanti tgl parut..

No comments: