Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Melayu Makin Berani

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






26 June 2007

Melayu Makin Berani



Kes ni gak da lamae sebenarnya...Fuiyoh!Kali ini aku ingin dedahkan couple yang kononnya merupakan couple dari UTM... dan ada mengatakan pulak couple ni dari USM.. jadi yang mana satu pun tatau... yang pasti.. ni budak IPTA. Ada sumber yang boleh dipercayai plak, perempuan ni asalnya dari Sungai Petani !!. Mungkin budak-budak Sekolah Menengah Ibrahim Sungai Petani kenai kot perempuan nih. Batch tahun bila aku pun tak pasti.

Perkara begini telah pun divideokan oleh lelaki terbabit, dan kini video tersebut telah terlepas di pasaran sekitar KL. Rakaman ini hanya dibuat 10 minit. Hanya ada 2 versi. Versi pertama adalah gambar, dan versi kedua adalah adegan berzina selama 10 minit. Remaja Melayu KL yang sedang lalai dan hanyut dek arus pembangunan yang kian pesat dan mencabar ini.



Remaja ini dikatakan menggunakan digi cam dan merakamkan aksi aksi beromen mereka sehingga la dari seorang perempuan yang bertudung, sanggup bercium dengan boyprenya, dan selepas itu membuka tudung, sambil bercium, berpelukan hinggalah sampai membuka baju dan melakukan perkara-perkara yang amat memalukan. Apakah Remaja Melayu sekarang ini sungguh berani sehingga sanggup merakamkan adegan berahi kita? Apakah tidak terlintas di fikiran, perkara apa yang di rakam, seseorang itu boleh membuat duit dengan menghadiahkan copyright kepada taukey-taukey untuk membuat untung duit berjuta? Apa tidak sedarkah Melayu sekarang ini yang mereka ini sedang diperkotak katikkan? Insaf la Melayu. Jangan sampai kita mdikatakan Melayu Boleh yang lebih advance dari bangsa-bangsa asing yang ada di Malaysia.

Biarlah kita advance dari segi perkara-perkara yang mendatangkan faedah kepada diri kita, bangsa, agama dan negara. Jangalah kita meruntuhkan empayar Melayu yang senantiasa tinggi dari segi adat budaya timur. Kerana orang yg semacam kita lah yang akan membentuk generasi Melayu di masa hadapan. Kerana apa? Kerana , perkara yang sebegini cukup memalukan orang Melayu yang tinggi budi pekerti... tinggi dengan ajaran agama Islam, tapi kalau sampai dah tak malu dengan tudung yang dipakai, malulah dengan tuhan, kerana tuhan senantiasa Maha Melihat. Kalau iman kita kuat dan senantiasa berijtihad mengatakan bahawa Tuhan itu Maha Melihat,. Kalau nak buat pun, tengok la kat dalam bilik tu ada apa..Ayat quran kat dinding sebelah katil tu? Cuba tengok...Masyaallah bebudak ni, depan ayat quran pun berani buat... apa nak jadi dengan dunia hari ni Cakap orang Melayu terus terang.. Cakap omputih Sound direct..

2 comments:

Anonymous said...

crius..ak malu sgt bile org islam kte buat camni..yaAllah, smoga Kau kuatkanla n mantapkan la imanku..jauhkan laa drpd dkontrol hawa napsu nih

Anonymous said...

ade pape info pasal sape budak 2org ni? sy rase mcm penah tgk yang lelaki tu..tp xsure laa sbb taknampak.. bleh tgk gmbar yang btul2 tak??