Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Gwen Stefani Malam Ini!

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






21 August 2007

Gwen Stefani Malam Ini!

Malam ini, Gwen Stefani akan beraksi di Konsert Tour Jelajah The Sweet Escapes di Stadium Tertutup Bukit Jalil pada jam 8.30 malam. Dijangka akan bermula jam 9 malam untuk menghormati azan isyak. Selain itu, Gwen Stefani berjanji akan mengenakan kostum dan pakaian yang lebih sopan dari apa yang dia pakai ketika konsert tournya di Singapura minggu lalu. Konsert yang dianjurkan oleh Maxis ini pernah dibantah oleh Persatuan Kebangsaan Pelajar Islam Malaysia (PKPIM), Gabungan Mahasiswa Islam Se-Malaysia (Gamis) dan pertubuhan-pertubuhan NGO lain yang atas sebab imej dan keseksian yang ditampilkan oleh vokalis asal No Doubt itu. Apakah mereka yang membantah ini akan bermogok di luar kawasan stadium? Diharap tidaklah ya.


gambar sekadar hiasan!

xIMG_0843

The Stage

xIMG_0857

Her entrance - Ain't No Other Man


xIMG_0878

Snapshot of the screen

xIMG_0888
On the table

xIMG_0893
The circus before 'Baby Jane' came on stage.

xIMG_0899
Another one of her corseted outfits

xIMG_0910
Lady Marmalade

Videos


credit http://www.xanga.com/BelindaC

One of the many transitions, this video featured Christina in raunchy poses. "I've got Trouble"

Before that, check out the new commercial for Gwen Stefani’s new perfume “L” by L.A.M.B.
Hotness!

“Penganjuran konsert sebegini akan mengakibatkan terhakisnya budaya intelektual di kalangan belia dan remaja, dan kehidupan mereka lebih terarah kepada hiburan semata-mata. Jangan biarkan budaya hedonisme ini meresap masuk ke dalam jiwa anak-anak muda seterusnya membunuh jatidiri mereka sendiri,”

Bagaimanapun, Maxis berkata, pihaknya menghormati nilai dan adat resam di negara ini. Pengurus Besar Persembahan dan Penyelidikan Media Maxis, Rozalita Abdul Rahman berkata, pihaknya akan mematuhi peraturan dan garis panduan sama ada di segi pakaian ataupun aspek keselamatan semasa konsert itu diadakan.

Mungkinkah Gwen Stefani akan memakai pakaian tertutup ala baju kurung sebagaimana yang dipakai oleh Agnes Monica di konsertnya di Stadium Negara tidak lama dulu?


budiey.com

3 comments:

Anonymous said...

aku rasa.. topik pasal gwen stephani tapi kenapa pic tu christina alguira..?

Anonymous said...

hmm tu lah. aku rasa dorg tkknk membantah. anyways beyonce is coming to KL too. nov 1st. rasenye dia lagi sexy bila buat concert.

Anonymous said...

erkk gmbo yg ko paste tu xtina la..bkn gwen...sah x kenal gwen..hehehehe