Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Kahwin dengan anak takde dara?

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






20 August 2007

Kahwin dengan anak takde dara?

Selalu nya kalau lelaki ni akan memilih anak dara untuk jadi isterinya..Katakan nak jadi cerita,si lelaki dah jatuh cinta dan ajak pompuan ni kawin, tapi si pompuan ni cakap,dia dah tak DARA lagi, apa tindakan anda?

1. Tinggalkan terus?
2. "Main" dulu utk test
3. Teruskan niat anda utk nikah dengan dia
4. Nikah dengan syarat,minta tolong carikan anak dara utk jadi isteri kedua
5. Atau ada cadangan lain?

bg aku la hmm
SELALU aku tngok gadis yang takde dara nih ngaku dah insaf..taknak buat lagi..dan lelain kononnya insaf la..tobat tak buat lagi..dan lelain..

bukanlah aku kata sume awek takde dara memang tak insaf.memang ada yang bebetul tobat.apa pun kita kene gak hati-hati bila membuat keputusan nikah ngan aweks takde dara nih...

1. bila nikah ngan awek takde dara nih kompem dia akan buat perbandingan 'kekuatan" kelakian korang dengan balak yang penah pecah dara dia dulu.kalo korang lagi bagus takpe la...nak lak korang nih 'lembek' jee..kompem dia nyesal nikah ngan korang...apa pun aku maksudkan mesti dorang BANDINGkan punya lah.....

2. camne pun niat baik korang, korang mesti akan mempertikaikan awek takde dara nih bila dah gaduh ke..tak puas hati ngan layanan ke..atau "permainan" atas katil tak memuaskan hati korang kan...maka timbul lah citer lama nih yang mungkin menyinggungkan hati aweks tuh...

3. kalau korang je yang tau takpe laa..kalo member korang tau, sedara mara tau...sure korang tertekan sebab bese la..orang sume akan kutuk aweks yang tak pandai jaga dara nih...sebab kalo dara sindri yang tersorok tuh pun takleh jaga..camne nak jaga korang?(wah!ganaz tul ayat aku nih...)

4. apa pun aku galakkan korang nikah je la aweks yang ada dara.tapi kalau dah jodoh terima je la dgn redha..apa nak buat..(ye ke korang redha?aku rasa tau je bini tak dara mula la rasa tak best eks...)memang susah carik lelaki yang bebetul niat baik nak nikah aweks tak dara nih...kecuali laki orang atau duda..sebab dorang dah berpengalaman....

5. agama pun galakkan teruna dinikahkan dengan dara supaya tidak timbul masalah di kemudian hari.bese la..bila dah melibatkan soal maruah nih, macam leh jadi.memula memang la kata tak kisah..lelama sok mula la carik alasan dan ungkit kisah lama...manusia...

p/s; apa pun niat masa nikah tu mesti betul.kekadang kita tngok teruna kawin dara pun hidup tak aman/cerai-berai gak...nape eks...tak berkat kot!
wey anak dara sekelian, jagalah dara korang sebab satu hari nanti kamu akan menyesal juga atas perbuatan kamu itu....

1 comment:

tutekx said...

Easy Get Money :
1. go to the following link; http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=tutekx Join this site. It is also free.
2. You get paid for completing surveys over there 6$ to 4$ dollars per survey and 1.25$ per referral
3. Create a paypal PREMIUM Account at this address. It is free; https://www.paypal.com/row/mrb/pal=DRV7BMWZB45NWWhen asked for credit card details simply say cancel. You do not need to fill it.
4. You can also use paypal money to buy stuff on ebay and other shopping sites.
5. Thats is it. So Simple and I swear it works.I learnt this from another friend and i thought it will be good for my friends here. So I thought of helping
6. Try Now Click Here

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. go to the following link; http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=tutekx Join this site. It is also free.
2. You get paid for completing surveys over there 6$ to 4$ dollars per survey and 1.25$ per referral
3. Create a paypal PREMIUM Account at this address. It is free; https://www.paypal.com/row/mrb/pal=DRV7BMWZB45NWWhen asked for credit card details simply say cancel. You do not need to fill it.
4. You can also use paypal money to buy stuff on ebay and other shopping sites.
5. Thats is it. So Simple and I swear it works.I learnt this from another friend and i thought it will be good for my friends here. So I thought of helping
6. Try Now Click Here