Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Kaum india protest di putrajaya

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






15 August 2007

Kaum india protest di putrajaya

semalam seorang pembaca blog fuiyoh! nampak ramai orang India berkumpul di situ dan angkat papan tanda dan kain putih yang penuh dengan tulisan buat PROTEST kat situ ! Rupa-rupanya, mereka meminta "Economy Rights" yang seimbang kepada laum mereka. Alangkah bagus jika DEB boleh menolong semua kaum di Malaysia.











mereka nk publisiti murahan je tu..
ape plak ade perbezaan..
ade je India Cina Melayu kaya..
ade gak India Cina n Melayu sedarhana dan miskin..
same rata ape...
mengade2 btol laaaa...
saje la tu nk tarik perhatian sempena merdeka ke 50


Langgan Fuiyoh! melalui HP anda(PERCUMA) Taip GS11527 Hantar ke 28700

4 comments:

iejal said...

Gambar kedua menunjukkan betapa peritnya keadaan ekonomi Malaysia. Sampai seluar main singkat, tak mampu nak beli jeans panjang dah...

indiabudus said...

india mmg cam pantat..
xsedar ke depa tu, kalo kaya pi bawak duit kat india..
cam gampangggg
pastu angkut rakyat india keje sini
lagiii cam harammmm

Anonymous said...

kam dorang ni dh naik kepala sebenarnyer..tk sedar idup menumpang di negara org pastu nk mintak leadilan pulak....mengada betul

Anonymous said...

depa ada bayaq cukai ka ?