Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Pemandu Teksi Jadi Gigolo

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






12 August 2007

Pemandu Teksi Jadi Gigolo

Macam2 sekarang ni. Kisah nya pasal pemandu teksi yang pandai memujuk rayu pompuan. Pastu, pandai rayu2 pompuan untuk dapatkan duit. Bukan setakat duit, seks pun dapat. Boleh baca cite penuh dia kat metro.

Kalau korang baca kes ni, siapakah yang salah? Pompuan tu atau pemandu teksi gigolo tu? Macam mudah je pompuan tu cair mcm aiskrim. Sampai sanggup serah semua. Rangup je bunyinya. haha.





Adakah pompuan sekarang ni terasa amat tertekan untuk mencari calon suami sehinggakan desperate dan begitu senang sekali terpedaya? Betulkan pemandu teksi a.k.a gigolo tu amalkan ilmu pukau?

Aku rasa macam nak kerja jadi pemandu teksi la pulak.

Langgan Fuiyoh! melalui HP anda(PERCUMA) Taip GS11527 Hantar ke 28700

1 comment:

lurve 2 kills said...

ko ni gyler ke.................tak kan lah ko nak jd gigolo mcm org 2.........................