Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Wakenabeb malukan artis?

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






05 September 2007

Wakenabeb malukan artis?

Wakenabeb - Ziana Zain


bknnyer supporting atau tak..cumer watper lah buat rancangan yg mcm nih? hanyer sebab nak tiru barat? eh hello? i thought malaysia is an independent country? we have the ability to think on our own..so watper nak tiru diorg? kiter ader budaya kita sendiri yg kita perlu pertahankan..come on la malaysians!!!
pehal tiru style ashton sejibik? :( org malaysia tak kreatif ah.sumer yg kat hollywood tu dia nak tiru!come up with somehing original la.dahla org kita takleh terima program cenggini

Wakenabeb - Ahli Fiqir



3 comments:

ikan mati said...

aku pun tak sokong sangat diorang buat rancangan macam tu.. at least fuiyoh bagi la idea yg "panjang" sikit.

i thought malaysia is an independent country? we have the ability to think on our own..so watper nak tiru diorg? kiter ader budaya kita sendiri yg kita perlu pertahankan..come on la malaysians!!!

nak kata kita buat kereta pun -kita sebenarnya amik kereta orang, lepas tu bungkus ikut suka jer. so, banyak benda lagi..

Anonymous said...

perlu ke nak cakap banyak? apsal x nak buat sendiri keta ngan rancangan sendiri..

Anonymous said...

Ini semua bikin "mengajar rakyat Malaya" menjadi kurang ajar.. katakan kalu kena kat aku.. prank ke idak ke.. but approach cam kurang ajar.. mau tak berdebik sekor sekor