Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Operation Part 2

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






03 December 2007

Operation Part 2

Besok pagi hari yang aku tunggu-tunggu,besok aku kena pergi hospital nak buat bedah sikit.Pembedah tuh mengambil masa 30 minit sahaja kalau tak silap aku.Doakan aku sihat eh?
Pergi pagi 7.30 sampai hospital tengah hari sudah boleh balik.Kalau doktor tak puas hati dia suruh aku tinggal wad paling paling satu hari sahaja.Sekian

http://fuiyoh.blogspot.com/2007/09/baru-balik-hospital.html

Assalamualaikum.

3 comments:

Anonymous said...

Yalah... kita doakan ko selamat. Kalu takde berita apa2 dalamasa 2-3 hari lagi.... maknanya dah innalillah lah ya?!! Harap2 kurangkan sikit jadi hipokrit..... faham2 sendiri.

Anonymous said...

Ko taknak pinjam duit lagi ke????!!!

Anonymous said...

aku doakan ko cepat sembuh..ko sakit ape yg sebenarnye ni..